اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از روز صنعت و معدن تا دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

بازدید رسانه‌های منتخب خبری از طرح‌های صنعتی و معدنی گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی شورای روابط عمومی‌های بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز اجرای برنامه بازدید رسانه‌های خبری منتخب استان از طرح‌های مهم صنعتی و معدنی در دست احداث خبر داد.

بازدید رسانه‌های منتخب خبری از طرح‌های صنعتی و معدنی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی علی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی بخش صنعت و معدن استان با اشاره به بازدید رسانه‌های منتخب گیلان از طرح‌های صنعتی و معدنی، اظهار کرد: این برنامه با هدف آشنایی رسانه‌های خبری فعال استان به عنوان نمایندگان افکار عمومی و ناظران مورد وثوق شهروندان فهیم استان با روند احداث واحدهای تولیدی و دستاوردها و ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن در گیلان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: انعکاس تلاش‌های بی‌وقفه سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های صنعتی در جریان ساخت ایجاد کارخانه‌های تولیدی و قدردانی از تلاش‌های این عزیزان در کنار تقویت روحیه خودباوری و دمیدن روح امید به آینده‌ای که دستیابی به خودکفایی و پیشرفت مبتنی بر الگوی اسلامی‌ایرانی را نوید می‌دهد، در بین مردم شریف و نجیب ایران اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

این مسئول، آغاز نخستین بازدید خبری به مناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن را از اوایل تیرماه امسال و به صورت هر دو هفته یک بار تا پیش از دهه مبارک فجر عنوان کرد و ادامه داد: بازدیدهای متعددی از طرح‌های مهم و در دست اجرای مناطق مختلف استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: در هر بازدید تعدادی از خبرگزاری‌ها و نشریات منتخب استان به صورت دوره‌ای به همراه نماینده صدا و سیمای مرکز گیلان حضور می‌یابند و برخی از مسئولان استانی نیز در این بازدید همراهی می‌کنند.

به گفته علی‌نژاد، هم‌اکنون تعدادی طرح‌های صنعتی با برآورد میزان سرمایه‌گذاری 29 هزار میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال بالغ بر 30 هزار نفر در مناطق مختلف استان در دست احداث است که بهره‌برداری از این تعداد طرح موجب نزدیک‌تر شدن گیلان به جایگاه حقیقی آن در بخش صنعت کشور می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول