اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

آمادگی مسئولان بویین‌زهرا برای استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: مسئولان شهرستان بویین‌زهرا آمادگی کاملی برای استقبال و جذب سرمایه‌گذاران داخلی در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی در این شهرستان دارد.

آمادگی مسئولان بویین‌زهرا برای استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی عصر امروز در بازدید از شهرک صنعتی آراسنج با اشاره به افزایش شاخصه‌های سرمایه‌گذاری در کشور اظهار کرد: توسعه و پیشرفت کشور در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر و گسترده بوده که این امر نشان‌دهنده عزم راسخ و بلند ایرانیان برای سازندگی و ادامه مسیر عمران و خدمات‌رسانی بی‌منت در روستاها و نقاط دور‌افتاده است.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به افزایش حمایت و پشتیبانی از واحد‌ها و مجتمع‌های تولیدی در این شهرستان بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری حمایت‌های‌ ویژه از سرمایه‌گذاران فعال در شهرک‌های صنعتی نواحی مختلف بویین‌زهرا به عمل آمده است.

وی اشتغال و کارآفرینی برای جوانان را از مزایای بسیار مهم استقرار شهرک‌های صنعتی در سطح استان‌ها و شهرستان‌های کشور عنوان و تصریح کرد: یک شرکت صنعتی و تولیدی می‌تواند عده‌ای زیادی را جذب خود کرده و موجب رونق و توسعه همه‌جانبه در کشور شود.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه این شهرستان آمادگی کامل را برای استقبال از سرمایه‌گذاران استانی و کشوری دارد عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تعامل میان بخشداری‌ها و دستگاه‌های دیگر در شهرستان طرح‌های مناسبی در ماه‌های آینده در حوزه عمرانی و فنی در بویین‌زهرا به اجرا در می‌آید.

طاهرخانی با تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه و نهادینه‌سازی امر کار‌آفرینی در جوانان اضافه کرد: باید تلاش شود که با برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد بودجه درسطح کلان عرصه‌ برای گسترش سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده و مقدمات جهش علمی و اقتصادی ایران اسلامی در سطوح و بخش‌های مختلف فراهم شود.

وی با ارائه گزارشی پیرامون برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی انجام شده در این شهرستان در راستای افزایش تولید و بهره‌وری تصریح کرد: تمام کارها‌ و اقدامات انجام شده تا‌کنون در بخش‌های مختلف در این شهرستان مرهون تلاش‌ها و زحمات مردم و مسئولان بوده است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی قطعا با مجاهدت و تلاش جوانان و نخبگان سختکوش و پر توان خود در آینده‌ای نزدیک به نظامی مقتدر و عزت‌مند در صحنه جهانی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول