اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

سرمایه‌گذاری در کردستان توجیه اقتصادی دارد/ دسترسی آسان به بازارهای خارجی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت‌های استان کردستان، سرمایه‌گذاری در این استان را توجیه‌پذیر خواند.

سرمایه‌گذاری در کردستان توجیه اقتصادی دارد/ دسترسی آسان به بازارهای خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرمرزی بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار و یک هیئت اقتصادی از کشور چین در سنندج اظهار کرد: حجم بسیار معادن، نیروی انسانی ماهر و ارزان و کم بودن هزینه‌های حمل‌ونقل از مزیت‌های کردستان برای امر سرمایه‌گذاری است.

قادرمرزی همجواری با عراق و وجود بازارچه‌های مرزی را از دیگر مزایای کردستان برای توجیه سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در این استان عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذاران علاوه بر برخورداری از این مزایا، نیروی انسانی ماهر و ارزان را نیز برای انجام امور در اختیار دارند.

وی فرآوری معادن را یک ضرورت در استان کردستان خواند و تصریح کرد: بیشترین سود در اقتصاد صنعتی نصیب منطقه و کشوری که به سمت فرآوری می‌روند، می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی قروه را معدنی‌ترین شهرستان ایران و خاورمیانه خواند و گفت: سرمایه‌گذاری در فرآوری این معادن زمینه‌ساز رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال‌های پایدار است.

قادرمرزی خواستار اتمام اجرای طرح‌ها در موعد مقرر شد و گفت: تحقق این طرح‌ها در زمان مشخص علاوه بر اعتمادسازی در بین مردم، موجب جلوگیری از تلف شدن برخی از هزینه‌های اضافی می‌شود.

وی در پایان از هیئت سرمایه‌گذاری و اقتصادی چینی خواست تا در اجرای طرح‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته و ماشین‌آلات بادوام و استاندارد استفاده نمایند تا اشتغال‌های ایجاد شده پایدار بمانند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول