اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با فارس

سرمایه‌گذاری در ساخت فیلم‌ها کم شده است

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سرمایه‌گذاری در ساخت فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی کم شده، البته به نظرم اندکی تهیه‌کنندگان عقب‌نشینی کرده و کمتر فیلم می‌سازند.

سرمایه‌گذاری در ساخت فیلم‌ها کم شده است

مهرداد فلاحتگر امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هم‌اکنون سریالی با نام "یک لحظه دیرتر" از شبکه دو سیما در حال پخش است که کارگردانی آن را راما قویدل برعهده داشته و در آن نقش ناصر را بازی می‌کنم.

وی در مورد دیگر کارهای خود افزود: سه تله فیلم به من پیشنهاد شده که مهم‌ترین کارم و شاخص‌ترین آنها "شاید برای شما اتفاق بیفتد" به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان است که در ماه‌های آینده از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود.

فلاحتگر ادامه داد: با تله فیلم دیگری از محمد حمزه‌ای قرارداد بستم و کار تلویزیونی دیگر که به همراه راما قویدل در لاهیجان کار ضبط آن را داریم سریالی است که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

وی در مورد کار سینمایی‌اش گفت: برای یک فیلم سینمایی از سوی مسعود کیمیایی پیشنهاد دارم.

بازیگر نام آشنا و مازندرانی سینما و تلویزیون در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر افت کمی و کیفی آثار سینمایی و تلویزیونی یادآور شد: به نظرم اندکی تهیه‌کنندگان عقب‌نشینی کردند و کمتر فیلم می‌سازند زیرا می‌ترسند سرمایه‌های‌شان به آنها برگشت نکند.

فلاحتگر تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذار باشد می‌توان با سرمایه‌گذاری دست به ساخت آثار ماندگاری زد البته هم‌اکنون نیز فیلم‌نامه‌های قوی و کارگردان‌های فعالی در سطح کشور مشغول کار هستند.

وی با اعلام اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود سرمایه‌گذاری در این بخش نوعی ریسک محسوب می‌شود، با اشاره به سطح کمی و کیفی فیلم‌های ارایه شده به جشنواره فیلم فجر اذعان داشت: فیلم‌های خوبی امسال برای جشنواره ساخته شده و هزینه زیادی نیز برای آنها شد که سطح کمی و کیفی سینمای ما را ارتقا بخشیده است.

فلاحتگر با بیان اینکه معمولا فیلم‌های پرهزینه دولتی هستند، گفت: اگر حمایت‌های دولتی در برخی از فیلم‌ها نظیر جنگ و دفاع مقدس نباشد سرمایه به سرمایه‌گذار برنمی‌گردد البته این فیلم‌ها براساس اهداف معاونت سینمایی دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بازیگر همیشه باید آماده باشد، ابراز داشت: بازیگران ما کمتر از بازیگران بین‌المللی و هالیوودی نیستند همچنین در چند سال گذشته بازیگران بسیار خوبی روی کار آمدند البته باید محیط، شرایط و امکانات برای نقش‌آفرینی مهیا باشد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول