اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی یزد:

یزد دارای ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی و سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور اقتصادی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به ویژه صنعت است که باید شکوفا شود.

یزد دارای ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی و سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، عبدالرضا شفیعی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم صنعت توسعه پیدا کند و این توسعه بر پایه سرمایه‌های موجود باشد، باید به فضاها و زیرساخت‌های موجود در این بخش توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امکانات، شرایط و فضاهای مناسب صنعتی بلااستفاده در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که باید آن را شناسایی کرده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

سرپرست معاونت امور اقتصادی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد خاطرنشان کرد: استفاده از این زیر ساخت‌ها، این امکان را به سرمایه‌گذار می‌دهد که بهتر بتواند  فعالیت اقتصادی خود را در بخش صنعت و تولید آغاز کند.

شفیعی با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، استفاده از  فضاهای یاد شده را گامی مهم در راستای تحقق این شعار برشمرد و گفت: باید در راستای رونق فعالیت‌های اقتصادی، به جای توسعه شهرک‌های صنعتی، از فضاهای موجود که زیر ساخت‌های آن نیز آماده است، به بهترین نحو استفاده شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد اضافه کرد: این امر کاهش هزینه‌های دولت و افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد و موجب کوتاه شدن زمان سرمایه‌گذاری، ایجاد زیر ساخت‌ها و تسریع در روند ایجاد و راه‌اندازی واحدهای صنعتی در استان یزد می‌شود.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول