اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی کاشان:

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی محدود است

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشان گفت: برخلاف صنعت، سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی محدود است.

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی محدود است

عباس ذیلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به 65 درصد سرمایه‌گذاری سالانه در بخش صنعت اظهار داشت: این در حالی است که در بخش کشاورزی درصد بسیار ناچیزی سرمایه‌گذاری می‌شود.

ذیلایی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران اصلی در بخش کشاورزی تولیدکنندگان، کشاورزان و روستازادگان زیرپوشش جهاد کشاورزی هستند.

این مسئول تصریح کرد: در اصل 144 قانون اساسی، نظارت بر عهده دولت خدمتگزار بوده و فعالیت‌های اجرایی نیز به بخش خصوصی واگذار شده و انتظار است نگاه ویژه‌ای به اولویت‌های هدف‌دار بخش کشاورزی انجام شود.

وی یکی از اولویت‌های هدف‌دار در بخش کشاورزی شهرستان کاشان را تشکیل 10 تعاونی تولید روستایی در این شهرستان اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود این تعاونی‌ها بر اساس نیازسنجی‌هایی که توسط جهاد کشاورزی کاشان صورت گرفته در محل‌های قطب تولید تأسیس شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشان یکی از مشکلات تعاونی‌های تولید روستایی را عدم بهره‌مندی از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در این تعاونی‌ها دانست.

ذیلایی از دریافت مجوز حدود هشت شرکت خدمات مشاوره‌ای در شهرستان کاشان خبر داد و با اشاره به اینکه این شرکت‌ها با آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های بخش کشاورزی آشنا شده‌اند اذعان داشت: امید است این شرکت‌ها با حمایت‌های فرمانداری ویژه کاشان و استان اعتبارات لازم را دریافت کرده تا با استقرار این تعاونی‌ها در بخش کشاورزی به‌عنوان اولویت اول هدف‌دار بخش کشاورزی فعالیت خود را توسعه دهند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول