اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بسیج ورزشکاران:

5 هزار شهید ورزشکار در کشور داریم

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بسیج ورزشکاران از وجود 5 هزار شهید ورزشکار در کشور خبر داد و گفت: در کنگره یادواره شهدا تمامی مشخصات شهدای بسیجی ثبت و ضبط می‌شود.

5 هزار شهید ورزشکار در کشور داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر کاشیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار کرد: برنامه بسیج ورزشکاران مانند سال گذشته برای تداوم برگزاری دوره‌های بصیرت و منش پهلوانی است.

وی ادامه داد: حدود 600 نفر از مربیان فعال در دوره‌های بصیرت و منش پهلوانی در مشهد شرکت می‌کنند.

*برگزاری مجمع بسیج ورزشکاران برای نخستین‌ بار

مدیر برنامه‌ریزی سازمان بسیج ورزشکاران از برگزاری مجمع بسیج ورزشکاران برای نخستین‌ بار در تهران خبر داد و افزود: پیش‌بینی شده حدود 300 نفر از اعضای بسیج شورای ورزشکاران در این مجمع شرکت کنند.

کاشیان اضافه کرد: دبیرخانه کنگره کشوری ورزشکاران تشکیل شده است و مقدمات برای اجرای فعالیت‌های مربوطه به کنگره شهدای ورزشکار را در سال 94 آماده می‌کنیم.

وی از 5 هزار شهید ورزشکار خبر داد و تصریح کرد: اسناد،  مدارک و مستندات شهیدان باید جمع‌آوری و در سایتی که به منظور شهدای ورزشکار راه‌اندازی خواهد شد، ثبت و ضبط شود.

 مدیر برنامه‌ریزی سازمان بسیج ورزشکاران گفت: همه افراد در تمامی استان‌ها می‌توانند خصوصیات شهیدان ورزشکار را که سابقه‌ای دارند در سایت شهدای ورزشکار ذخیره کنند.

کاشیان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و ادامه داد: حضور مردم خراسان جنوبی همواره در عرصه انتخابات نسبت به سایر شهرها پررنگ‌تر بوده است.

وی یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی به طور اخص در ورزش معرفی نشده است و بخش عمده‌ای از تربیت را مربیان ورزش بر عهده دارند.

انتهای پیام/69013/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول