اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور خبر داد

وجود 4500 شهید ورزشکار در کشور / برگزاری کنگره شهدای ورزشکار در سال 94

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور از وجود 4 هزار و 500 شهید ورزشکار در کشور و برگزاری کنگره شهدای ورزشکار ایران اسلامی در سال 94 خبر داد.

وجود 4500 شهید ورزشکار در کشور / برگزاری کنگره شهدای ورزشکار در سال 94

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید عابدی عصر امروز در جلسه شورای اندیشه و همفکری بسیج ورزشکاران که با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مربیان و ورزشکاران استان در سالن جلسات سپاه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران از سال 1381 در تشکیلات نیروی مقاومت بسیج با یک هویت مستقل شکل گرفت و هدفش این است که در جهت اسلامی کردن فرهنگ بسیج در ورزش کار شود.

وی افزود: آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس هم باید در مجموعه بسیج ورزشکاران قرار گیرد و باید بررسی کرد که تاکنون چقدر مسئولان ورزشکار، ورزشکاران را به مناطق هشت سال دفاع مقدس و راهیان نور اعزام کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور بیان کرد: باید دید که امروز متولیان و مسئولان امر ورزش برای ورزشکاران چقدر در زمینه‏های فرهنگی و اجتماعی کار انجام داده‌اند.

عابدی با بیان اینکه سه میلیون و 500 هزار نفر ورزشکار در کشور دارای کارت بیمه هستند، گفت: دبیرخانه کنگره شهدای ورزشکار برای برگزاری در سال 94 آغاز به کار کرده و برگزاری دوره‌های بصیرت و ورزش پهلوانی و آموزش دو هزار مربی از جمله فعالیت‌های این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با مهم برشمردن حضور همگانی و حداکثری در انتخابات آتی اظهار داشت: مردم باید حماسه سیاسی را با حضور حداکثری و میلیونی و انتخاب فرد اصلح تحقق بخشند و ورزشکاران نیز در این عرصه حضوری پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول