اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش رهروان ولایت

2500 ورزشکار بسیجی خوزستان گرد هم می‌آیند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از برگزاری همایش رهروان ولایت خبر داد.

2500 ورزشکار بسیجی خوزستان گرد هم می‌آیند

محمد فرهادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این همایش همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور بیش از دو هزار و 500 نفر از ورزشکاران بسیجی سراسر استان خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز رو به‌روی هیئت فوتبال برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص زمان برگزاری همایش رهران ولایت نیز گفت: این همایش ساعت 16 تا 18 روز یکشنبه 14 آبان ماه سال جاری توسط سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان برنامه‌های همایش رهران ولایت اضافه کرد: در این همایش حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان سخنرانی خواهد کرد و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به شعر خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت مولا علی (ع) خواهند پرداخت.

وی اجرای سرود ناشنوایان، نمایش تئا‌تر طنز و برگزاری مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های همایش یاوران ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم عنوان کرد و گفت: به 14 نفر از ورزشکارانی که هم‌نام حضرت امیرالمومنین (ع) باشند و نام آن‌ها علی باشد به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

فرهاد‌زاده افزود: به منظور اعتراض به ساخت فیلم موهن آمریکایی اسرائیلی و اهانت به پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص)، همایش یاوران ولایت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با شعار «لبیک یا محمد» برگزار خواهد شد.

وی به بیان برنامه‌های جانبی این همایش پرداخت و گفت: در این همایش ورزشکاران باستانی کار به اجرای ورزش زورخانه‌ای می‌پردازند که علاوه بر شور و حال ورزشی بر معنویت این همایش نیز می‌افزاید.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از برگزاری چهار یادواره شهدای ورزشکار در سال‌جاری خبر داد و گفت: نخستین یادواره‌ها، یادواره 48 شهید ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان بود که با استقبال ورزشکاران و خانواده‌های شهدای ورزشکار در روز سه‌شنبه دوم آبان سال‌جاری در سالن نفت این شهرستان برگزار شد.

فرهادزاده در ادامه به برنامه‌های آینده سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری علاوه بر گرامیداشت شهدای ورزشکار مسجدسلیمان، در شهرهای سوسنگرد، دزفول و آبادان این اقدام شایسته صورت می‌گیرد و برای شهدای ورزش این شهر‌ها نیز یادواره‌هایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول