اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخاباتی

رئیس هیئت دو و میدانی قزوین سکاندار مجمع بسیج ورزشکاران شد

خبرگزاری فارس: در مراسم مجمع انتخاباتی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه صاحب‌الامر استان قزوین رئیس هیئت دو ومیدانی استان سکاندار ریاست مجمع بسیج ورزشکاران استان شد.

رئیس هیئت دو و میدانی قزوین سکاندار مجمع بسیج ورزشکاران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مجمع که ساعاتی پیش با حضور محسن حق‌شناس مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین، مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر استان، ایرج رضایی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین و مسئولان، رؤسا و دبیران هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، چهار کاندیدا برای به دست آوردن ریاست مجمع بسیج ورزشکاران استان قزوین نامزد شده بودند که در نهایت حسن جوادی که چندی پیش در جریان مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان توانسته بود سکاندار این هیئت ورزشی شود با کسب 42 رأی اعضای حاضر در مجمع موفق شد میز ریاست مجمع بسیج ورزشکاران استان قزوین را هم از آن خود کند.

همچنین در این مجمع انتخاباتی علی احمدی رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین با کسب 39 رأی پس از حسن جوادی دوم شد و علیرضا حیدری و مهدی صالحی هم به ترتیب با 16 و 12 رأی سوم و چهارم شدند.

اما در این مجمع انتخاباتی نیز اعضای مجمع با کسب 61 رأی جمهور ذوالقدر رئیس هیئت ورزش‌های بومی، محلی و سنتی استان قزوین را به عنوان نایب رئیس مجمع بسیج ورزشکاران استان منصوب کردند.

در این مجمع محمد داودی رئیس هیئت شنا و شیرجه استان نیز با کسب 31 رأی دوم شد و حامد رحمانی‌نیا با کسب 12 رأی سوم شد.

اما حسن جهان‌آرا نیز با کسب 61 رأی به عنوان بازرس مجمع بسیج ورزشکاران استان قزوین منصوب شد و سعید خورشیدی با 13 رأی، مهدی رحیمی با 10 رأی و حسن طاهرخانی با کسب شش رأی به ترتیب عنوان‌های دومی تا چهارمی را به دست آوردند.

انتهای پیام/77004/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول