اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق بسیج ورزشکاران خوزستان:

آشنا کردن جوانان با خط ولایت وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: مسئول سابق سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان آشنا کردن جوانان با خط ولایت را یک وظیفه همگانی متعلق به همه اقشار جامعه عنوان کرد.

آشنا کردن جوانان با خط ولایت وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا محراب پور بعداز ظهر امروز در آیین تودیع خود و معرفی مسئول جدید بسیج ورزشکاران خوزستان با تسلیت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران با ماموریت فرهنگی تشکیل شده است.

وی ترویج فرهنگ دینی در بین جوانان و نوجوانان ورزشکار یکی از اهداف فعالیت‌های بسیج ورزشکاران عنوان کرد و گفت: با هماهنگی‌هایی که با سازمان ورزش و جوانان انجام می‌شود در راستای اهداف انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن و همچنین نهادینه کردن این مهم در بین ورزشکاران گام بر می‌داریم.

محراب پور در ادامه به برنامه‌های فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌ها مهم برگزار شده، اجرای طرح شجره طیبه صالحین است.

وی افزود: تاکنون 450 نفر از مربیان رشته‌های مختلف ورزشی در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی طرح شجره طیبه صالحین شرکت کرده‌اند تا در برگزاری حلقه‌های صالحین در بین ورزشکاران ما را یاری رسانند.

مسئول سابق سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار داشت: دشمن روز به روز اهداف و نقشه‌های خود را پیچیده‌تر می‌کند که مهم‌ترین آن نشانه گرفتن و تأثیر گذاشتن بر افکار ماست.

محراب پور توهین به پیامبر اعظم (ص) و ساخت فیلم موهن را یکی از کارهای مهم و طراحی شده دشمن در راستای جنگ نرم عنوان کرد و افزود: دشمنان ما ترفندهای خود برای مقابله با دین اسلام را بیشتر می‌کند که ما باید دست در دست هم دهیم و به مقابله با تهدیدات دشمن بپردازیم.

وی وحدت و همدلی را رمز موفقیت مقابله با دشمن توصیف کرد و گفت: همه ما باید در کنار هم باشیم و برای در امان ماندن جوانان و نوجوانان به ویژه ورزشکاران در مقابل حربه‌های دشمن برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول فرهنگی در سپاه خوزستان ادامه داد: راه‌اندازی هیئت محبان امام علی (ع) در سراسر استان خوزستان یکی از کارهای مهمی است که سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان در راستای مقابله با جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان انجام داده است.

مسئول سابق سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان ایجاد شبهه در مسئله ولایت و غدیر خم را یکی از اهداف دشمن برای سست شدن اعتقادات جوانان و نوجوانان ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه داریم که جوانان و نوجوانان را با خط ولایت آشنا کنیم تا در مقابل اقدامات دشمن بیمه شوند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول