اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه خوزستان در بیانیه‌ای:

رمز پیروزی بسیج، مردمی و دینی بودن است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این رمز پیروزی بسیج است که از دل مردم مسلمان روییده و سرشار از اخلاق پسندیده و نیکو و تواضع و فروتنی است.

رمز پیروزی بسیج، مردمی و دینی بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیجی عاشق خداست و شکستن نفس از مهمترین فضایل اخلاقی بسیجیان است. بسیجی در پرتو عنایات و رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه غیرت دینی و شجاعت و شهادت طلبی خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به نقش آفرینی بسیج در این برهه، تاکید شده است: بسیج عامل اتحاد و یکپارچگی ملت ماست. حفظ وحدت، همدلی و انسجام در جامعه که امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در این برهه حساس در مقابله با حملات وسیع دشمن در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دینی، توصیه می‌‌نمایند، با وجود بسیج محقق خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنابر فرمایشات امام خامنه‌ای(مدظله العالی): همه مشکلات در برابر تصمیم وارده و هدف آرمان‌های این ملت و این کشور کوچک است. این میدان دشوار مانند میدان مسابقات ورزشی است خستگی دارد اما شوق آفرین است.

در بخش دیگری از بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان، تصریح شده است: بسیجیان ورزشکار ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی و با روحیه جهادی و اراده‌ای محکم، در کنار دیگر اقشار جامعه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول