اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

4 یادواره شهدای ورزشکار در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از برگزاری چهار یادواره شهدای ورزشکار در سال‌جاری خبر داد.

4 یادواره شهدای ورزشکار در خوزستان برگزار می‌شود

محمد فرهادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این یادواره‌ها به منظور تجلیل از مقام شامخ و دلاوری شهدای ورزشکار و معرفی این عزیزان به جامعه و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام به ویژه شهدای ورزشکار خوزستان گفت: نخستین یادواره‌ها، یادواره 48 شهید ورزشکار شهرستان مسجدسلیمان بود که با استقبال ورزشکاران و خانواده‌های شهدای ورزشکار در روز سه‌شنبه دوم آبان سال‌جاری در سالن نفت این شهرستان برگزار شد.

فرهادزاده در ادامه به برنامه‌های آینده سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری علاوه بر گرامیداشت شهدای ورزشکار مسجدسلیمان، در شهرهای سوسنگرد، دزفول و آبادان این اقدام شایسته صورت می‌گیرد و برای شهدای ورزش این شهرها نیز یادواره‌هایی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه به بیان اهداف برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار پرداخت و ادامه داد: این یادواره‌ها به منظور آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان ورزشکار با فرهنگ و منش پهلوانی شهدای جامعه ورزش برگزار می‌شود.

وی نزدیک شدن ورزشکاران به ارزش‌های دینی و معنوی را یکی دیگر از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: هرساله با شناسایی و معرفی شهدای جامعه ورزش، یادواره شهدای ورزشکار در تعدادی از شهرهای استان خوزستان اجرا می‌گردد.

فرهادزاده در ادامه شهید بهنام محمدی‌راد را یکی از شهدای شاخص ورزش خوزستان معرفی کرد و اظهار داشت: این شهید 13 ساله نخستین شهید نوجوان دفاع مقدس است که در شهر مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و پس از خلق حماسه‌ای به یاد ماندنی در 28 مهرماه سال 1359 در خرمشهر قهرمان شربت شهادت را نوشید و امسال نیز به عنوان یکی از شهدای شاخص سال 1391 معرفی شده است.

وی ادامه داد: سردار شهید بهنام محمدی‌راد از شهدای ورزشکاری است که در رشته کشتی فعالیت می‌کرد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان هیئت‌ها، باشگاه‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به ویژه پیشکسوتان ورزش استان درخواست کرد تا در شناسایی و معرفی شهدای ورزشکار، به یاری سازمان بسیج ورزشکاران بشتابند.

این مسئول ورزشی در پایان از همه رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما خواست تا یادواره شهدای ورزشکار را پوشش خبری مناسبی دهند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول