اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع سازمان بسیج ورزشکاران در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: مجمع سازمان بسیج ورزشکاران با حضور مسئولان، پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی، مربیان و قهرمانان ورزشکار بسیجی در قزوین برگزار شد.

مجمع سازمان بسیج ورزشکاران در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجمع سازمان بسیج ورزشکاران در سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین با حضور مسئولان، پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی، مربیان و قهرمانان ورزشکار بسیجی برگزار شد.

در مجمع سازمان بسیج ورزشکاران معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، مدیر کل ورزش و جوانان استان و ایرج رضایی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین سخنرانی کردند.

در این مراسم انتخابات مجمع بسیج ورزشکاران برگزار شد که رئیس، نایب رئیس و بازرسان این مجمع با رأی‌گیری از مسئولان، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزشکار بسیجی انتخاب شدند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به خاطرات دو شهید دفاع مقدس گفت: جوانان، نوجوانان و ورزشکاران باید با الگوگیری از شهدا ادامه ‌دهندگان راه آن‌ها باشند تا بتوانند در زندگی موفق و موجب رشد و پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شوند.

وی با اشاره به دست‌ آوردهای انقلاب اسلامی و رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) ابراز داشت: بعد از پیروزی، این انقلاب روز به‌ روز در حال توسعه و پیشرفت است و تاکنون به موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و سیاسی رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل علیه ایران توطئه و دسیسه‌های مختلفی کردند، متذکر شد: آنان هر روز با طراحی‌ نقشه‌هایی می‌خواستند به اهداف شوم خود در کشور برسند که البته با اتحاد ملت همواره شکست خورده و نتوانسته‌اند در برابر اتحاد مردم ایران اسلامی بایستند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در سال 59 جنگ تحمیلی را علیه ایران شروع کردند، اذعان داشت: اکنون ایران اسلامی با توسعه در تمام عرصه‌ها پیشرفت داشته که این نتیجه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته ایران وارد کننده سیمان و فولاد بوده است، متذکر شد: اکنون این کشور این محصولات را تولید و به کشورهای دیگر نیز صادر می‌کند که این بیانگر رشد و پیشرفت در انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد امام جعفر صادق(ع) و پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: در ایام مبارک دهه فجر نیز باید دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مردم اطلاع‌رسانی شود تا آنان با این دستاوردها بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول