اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان:

رفتار جوانمردانه شاخصه بارز ورزشکاران باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گیلان گفت: ایمان، اخلاق و رفتار جوانمردانه باید از شاخصه‌های بارز ورزشکاران باشد.

رفتار جوانمردانه شاخصه بارز ورزشکاران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد احمدپور عصر سه‌شنبه در نشست مسئولان کانون‌های بسیج ورزشکاران شهرستان‌های گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان با تسلیت شهادت امام باقر (ع) و گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی اظهار کرد: این نشست آغاز فصلی نوین در روند اجرایی بسیج ورزشکاران گیلان و نشانه آینده‌ای بسیار درخشان در این حوزه است.

وی حضور بسیج در بین ورزشکاران و مربیان ورزشی و تماشاگران را بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: با هدایت و اشاعه فرهنگ بسیجی در بین ورزشکاران می‌توان به اهداف بلند ترسیم شده برای جوانان دست یافت و ورزشکاران بسیجی پرچمداران اسلام در جامعه‌اند.

این مسئول مقوله‌های فرهنگی در جهان امروز را مانند اقیانوسی خواند که تمام فعالیت‌های اجتماعی را شامل می‌شود و بیان کرد: ایمان، اخلاق و رفتار جوانمردانه باید از شاخصه‌های بارز ورزشکاران باشد.

وی هشت شهرستان استان را دارای کانون کددار و بقیه شهرستان‌ها را در حال تشکیل کانون عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های ابلاغی شش ماه دوم سال جاری حرکت نوینی در شهرستان‌ها به انجام می‌رسد.

احمدپور با تصریح بر اینکه در مکتب اسلام انسان با خدا سروکار دارد و معامله‌اش با خداست، خاطرنشان کرد: باید روی فرهنگ خاص ورزش سرمایه‌گذاری شود تا با دستیابی به عناوین برتر قهرمانی در بعد اخلاقی رضایت خداوند جلب شود.

وی هماهنگی مسئولان کانون‌ها و کمک به روسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌ها را یکی از موارد مهم در راستای اهداف ترسیم شده برشمرد و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و مساعدت مدیرکل ورزش استان بسیج ورزشکاران باید بازوان توانمند  ورزش شهرستان‌ها در امور فرهنگی و تربیتی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی شهرستان‌ها را در پیاده‌سازی اهداف بلند تدوین شده بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید با تعامل و هماهنگی بسیج نواحی و اداره‌های ورزش و بسیج ورزشکاران این مهم محقق شود.

مسئولان کانون‌های بسیج ورزشکاران شهرستان‌های گیلان در جلسه مذکور به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرها و ارائه عملکرد و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول