اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اعزام کاروان راهیان نور سازمان ورزش بسیج خبر داد

اعزام ۹۴۰نفر از ورزشکاران و مدال آوران کشور به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول اعزام کاروان راهیان نور سازمان ورزش بسیج مستضعفین از اعزام۹۴۰ نفر از ورزشکاران، مدال آوران و اعضای تیم ملی کشور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام ۹۴۰نفر از ورزشکاران و مدال آوران کشور به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از قرارگاه راهیان نور، علی غفاری با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور ورزشکاران به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت:940 نفر از ورزشکاران، مدال آوران و اعضای تیم ملی (خواهر و برادر) در همه سنین و رشته‌های ورزشی، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا از یادمان‌ها و مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس دیدن کنند.

وی ادامه داد: این اردو از 5 فروردین شروع شده و تا 8 فروردین ادامه دارد و دومین کاروان راهیان نور سازمان بسیج ورزشکاران است. اولین کاروان بسیج ورزشکاران در اسفند ماه با حضور قهرمانان المپیک ورزشی صورت گرفت که مورد استقبال این ورزشکاران قرار گرفت.

مسئول اعزام کاروان راهیان نور سازمان ورزش بسیج مستضعفین با اشاره به اهداف برگزاری این اردوی راهیان نور اضافه کرد: هدف از این برنامه فرهنگی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، گسترش فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و انتقال به نسل جوان است که رمز موفقیت کشورمان در جنگ تحمیلی است.

غفاری افزود: ورزشکاران در این سفر سه روزه، از مناطق عملیاتی فتح المبین، شلمچه، طلاییه، اروندکنار، مسجد جامع خرمشهر، معراج شهدا و موزه خرمشهر بازدید می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ورزش باعث پرورش جسم و معنویت راهیان نور و باعث پرورش روح و روان می‌شود. ورزشکاران نیاز دارند که در طول سال با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، روحشان را معنوی‌تر کنند. بازدید جوانان ورزشکار از مناطق جنگی باعث می‌شود که شهدا را به عنوان الگوی عمل کار خودشان انتخاب کنند و این گونه، راهشان را ادامه دهند.

مسئول اعزام کاروان راهیان نور سازمان ورزش بسیج مستضعفین در پایان بیان کرد: شهدا با پیروی از مکتب امام حسین (ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خالصانه در مسیر شهادت طلبی حرکت و نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند.

انتهای پیام/2329/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول