اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سمنان:

مجمع استانی بسیج ورزشکاران در سمنان تشکیل شد

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان از تشکیل مجمع استانی بسیج ورزشکاران در سمنان با حضور شمار قابل توجهی از ورزشکاران و علاقه‏مندان به ورزش در استان خبر داد.

مجمع استانی بسیج ورزشکاران در سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کشاورزیان عصر امروز در جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج ورزشکاران که با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مربیان و ورزشکاران استان در سالن جلسات سپاه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: پهلوان سبقت‏گیرنده در امور خیر بوده و غیرت، شجاعت و تواضع از خصوصیات بارز پهلوانان و جوانمردان است.

وی افزود: شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی، ایجاد زمینه‌های حضور سازمان‏یافته عموم ورزشکاران استان در عرصه‌های مأموریتی بسیج، غنا‌بخشی برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان از جمله مهم‌ترین وظایف و اختیارات مجمع استانی بسیج ورزشکاران است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان دیگر وظایف و اختیارات بسیج ورزشکاران را بررسی راهکارهای ارتقای شأن و منزلت اجتماعی ورزشکاران بسیجی در استان، بررسی راهکارهای توانمند‌سازی ورزشکاران بسیجی با استفاده از ایده‌های خلاق و صاحب‌نظر، تعمیق و افزایش معرفت دینی و بصیرت سیاسی ورزشکاران استان اعلام کرد.

کشاورزیان بیان داشت: رصد و بررسی تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ورزشکاران در استان، اعلام مواضع و واکنش مناسب، بررسی راهکارها و شیوه‌های تامین سلامت روحی و جسمی ورزشکاران استان از طریق اهتمام بیشتر به ورزش با رویکرد کمک به تحقق جامعه اسلامی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارکان مجمع استانی بسیج ورزشکاران را هیئت رئیسه، دبیرخانه و کارگروه‌های موضوعی و اعضا و ترکیب هیئت رئیسه مجمع استانی را رئیس، نائب رئیس اول (حقوقی)، نائب رئیس دوم (حقیقی)، دبیر، مسئولان کارگروه‌ها و ارزیاب تشکیل می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان خاطرنشان کرد: ترکیب و تعداد کارگروه‌های مجمع به ازای هر 20 تا 30 نفر یک کمیسیون و تعداد پنج کارگروه از قبیل کارگروه فرهنگی و سیاسی، کارگروه اقتصادی، اجتماعی، کارگروه بانوان،کارگروه تربیت، آموزش و پژوهش و کارگروه مطالبات مقام معظم رهبری است.

کشاورزیان ادامه داد: کارگروه فرهنگی و سیاسی با موضوعات امر به معروف و بصیرت‌افزایی، فضای مجازی و ماهواره، هنر ادبیات و ارزش‌های دفاع مقدس، مکاتب انحرافی عرفان‌های کاذب و جریانات معاند مشغول فعالیت است.

وی افزود: کارگروه اقتصادی، اجتماعی با موضوعات خواص و نخبگان فرهنگی، اعتیاد و مواد مخدر، ورزش و جوانان، بهداشت هیئت و اماکن مذهبی ورزشی، اشتغال و کارآفرینی، تحول اداری و کارآمدی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اصلاح الگوی مصرف است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان دیگر کارگروه‌ها را کارگروه بانوان با موضوعات عفاف و حجاب و خانواده و حقوق زن، تسهیل ازدواج جوانان و زن در اجتماع عنوان کرد.

کشاورزیان افزود: کارگروه تربیت، آموزش و پژوهش با موضوعات مسجد، روحانیت و نماز و ورزش، جنبش نرم‌افزاری و تولید علم، آموزش و تربیت نسل جوان و قرآن و عترت است.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول