اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه امسال

ورزشکاران بسیجی قم به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: کاروان راهیان نور سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) شهریور ماه به مناطق جنگی غرب کشور اعزام می‌شود.

ورزشکاران بسیجی قم به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این کاروان متشکل از ورزشکاران و قهرمانان بسیجی استان قم در قالب سه دستگاه اتوبوس با حضور ورزشکاران زن و مرد از 15 شهریور ماه به مدت پنج روز به مناطق جنگی غرب کشور در استان‌های کردستان و کرمانشاه اعزام می‌شوند.

در این برنامه فرهنگی ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان بسیجی به اتفاق مسئولان سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قم بازدیدی از مناطق جنگی کرمانشاه و کردستان خواهند داشت.

هدف از این برنامه آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام در سال‌های جنگ حق علیه باطل است.

ثبت‌نام اعزام به مناطق جنگی غرب کشور تا 25 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و ورزشکاران علاقمند بسیجی می‌توانند به دفتر بسیج ورزشکاران سپاه قم واقع در طبقه زیرزمین ساختمان اداره کل ورزش و جوانان، در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مراجعه کنند.

این اعزام در حالی صورت می‌گیرد که بسیج ورزشکاران همه ساله در چنین ایامی برنامه‌ اعزام ورزشکاران قهرمان رشته‌های مختلف ورزشی استان قم را برنامه‌ریزی می‌کند.

ورزشکاران اعزامی شامل قهرمانان ورزش استان قم در رشته‌های مختلف هر دو بخش آقایان و بانوان هستند که در در عرصه‌ رقابت‌های ورزشی قهرمانی کشور و میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی موفق به کسب مقام و مدال شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) در مورد تأثیر اعزام کاروان‌ها به مناطق راهیان ‌نور اضافه کرد: مشاهده رشادت‌های رزمندگان در شرایط جنگ تحمیلی سبب افتخار هر ایرانی می‌شود و باید با انجام کار‌ها و اقدامات فرهنگی روحیه بسیجی، ایثار و گذشت را در جامعه حفظ کنیم.

داوود ‌هاشمی بیان داشت: حرکت راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی هر ساله خیل کثیری از مشتاقان به فرهنگ ایثار و شهادت را به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور جذب می‌کند، ضمن اینکه در بازدید از مناطقی که دلاور مردان میهنمان در آن ایستادگی کردند، به شهادت رسیدند و یا به فیض جانبازی نائل آمدند و برای بسیاری از مردم کشورمان سبب انس بیشتر با ارزش‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول