اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کردستان خبر داد

حضور 450 ورزشکار کردستانی در طرح حلقه‌های صالحین

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کردستان با اشاره به برنامه‌های منسجم این سازمان برای ترویج مبانی اعتقادی در بین ورزشکاران استان، از آموزش 450 ورزشکار کردستان در طرح عقیدتی و فرهنگی حلقه‌های صالحین خبر داد.

حضور 450 ورزشکار کردستانی در طرح حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج جعفری بعداز ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: تحقق و عینیت بخشیدن به رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در امر غنای فرهنگی و حاکمیت ارزش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزش استان از جمله اهداف و اولویت‌های سازمان بسیج ورزشکاران کردستان است.

وی افزود: در همین راستا و از سال 86 با فعالیت رسمی این سازمان در استان کردستان شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص فراهم کردن بستر حضور و مشارکت ورزشکاران و نیروهای حزب‌اللهی در صحنه‌های مختلف ورزش استان بودیم.

جعفری خاطرنشان کرد: معرفی الگوهای برتر ورزشی، بسترسازی به منظور ترویج روحیه معنوی و فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف ورزشی استان و بکارگیری اقشار مختلف مردم در راستای ظرفیت‌سازی و عمق‌بخشی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان از جمله اقدامات و فعالیت این سازمان طی پنج سال تشکیل آن در سطح استان است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 26 حلقه اعتقادی و تربیتی صالحین در سطح استان برگزار شده و بیش از 450 ورزشکار بسیجی کردستانی از خدمات آموزشی این طرح معنوی بهره‌مند شده‌اند.

جعفری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و تعامل بیشتر هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی سطح استان تا پایان سال‌جاری 136 حلقه در سطح استان فعال شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در راستای توسعه و ترویج آموزه‌های اعتقادی و مفاهیم ارزشی در بین ورزشکاران بسیجی استان اظهار داشت: برگزاری همایش استانی اخلاق در ورزش و تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران بسیجی استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، تشکیل چهار هیئت عاشقان مولا علی(ع)، اعزام 315 ورزشکار به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، از جمله اقدامات انجام شده در راستای ترویج  تفکر بسیج در بین ورزشکاران کردستانی بوده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول