اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج ورزشکاران خوزستان صورت می‌گیرد

تجلیل از شهدای ورزشکار در ورزشگاه‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: از شهدای ورزشکار خوزستان در ورزشگاه‌های این استان تجلیل می‌شود.

تجلیل از شهدای ورزشکار در ورزشگاه‌های خوزستان

محمد فرهادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از شهدای ورزشکار خوزستان تجلیل شده و یادشان زنده نگه داشته می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده از این پس در بازی‌های خانگی و ملی تیم‌های فوتبال خوزستان که در ورزشگاه‌های شهرهای مختلف انجام می‌شود یکی از از شهدای ورزشکار خوزستان مورد تجلیل قرار می‌گیرد و به عنوان الگو به ورزشکاران و تماشاچیان حاضر در ورزشگاه معرفی می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و گفت: بازی‌های خانگی فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال اهواز که طرفداران زیادی دارند از جمله مسابقاتی است که شهدای ورزشکار مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

فرهاد‌زاده در ادامه تقویت روحیه جهادی و منش پهلوانی در بین ورزشکاران را از اهداف تجلیل از شهدای ورزشکار دانست و اظهار داشت: تاکنون از ورزشکاران شهیدی مانند سردار شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم حضرت امام جعفر صادق (ع)، سردار شهید عزیز الماسی، فرمانده مهندسی سپاه خوزستان ، شهید مهران صالحپور، شهید حسن شیرعلی‌نژاد، شهید محمد قوچانی، شهید سعید طوقانی و شهید اسفندیار  صالحپور در ورزشگاه‌های خوزستان تجلیل شده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران باید در کنار پرورش جسم روح را نیز پرورش دهند، گفت: شهدای ورزشکار ما از نظر معنوی آنقدر پیشرفت کردند که بالا‌ترین مقام که کسب مدال شهادت است را از جانب خداوند تبارک و تعالی دریافت کرده‌اند.

*تجلیل از شهید محمدرضا نوری

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تجلیل از شهید محمدرضا نوری از شهدای ورزشکار خوزستان را یکی دیگر از یرنامه‌های انجام شده در راستای بزرگداشت شهدا دانست و تصریح کرد: این شهید عزیز، از شهدای ورزشکار خوزستان و اهواز است که در تاریخ 13 آبان سال جاری همزمان با عیدسعید غدیر خم به همراه چند تن از همرزمانش در روستای پیران شهرستان مریوان استان کردستان بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

فرهادزاده ادامه داد: بسیجی ورزشکار شهید محمدرضا نوری به عنوان تنها پسر خانواده در سال 1362 در اهواز به دنیا آمد که در‌‌ همان دوران کودکی به بیماری سختی مبتلا شد ولی با توسل به حضرت ابوالفضل العباس (ع) توانست بر بیماری خود غلبه کند و سلامتی خود را به دست آورد.

این فعال فرهنگی در خوزستان تصریح کرد: شهید نوری برای جبران ضعف قوای جسمانی به ورزش هاکی روی آورد و با پیشرفتی که به دست آورد، توانست به عنوان مربی جمع زیادی از نوجوانان را به این ورزش جذب کند.

وی اضافه کرد: از شهید نوری در بازی فولاد خوزستان تجلیل شد و بازیکنان تیم قبل از ورود به زمین با حضور در کنار یادمان این شهید، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان کاستن حرکات غیر ورزشی و معرفی الگوهای ورزشی به جوانان و نوجوانان را از اهداف مهم تجلیل از شهدای ورزشکار در ورزشگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در این طرح در وسط دو نیمه، بخشی از زندگینامه و وصیت‌نامه شهدای ورزشکار از طریق بلندگوی ورزشگاه برای تماشاچیان و فوتبالیست‌ها قرائت می‌شود و همه حاضران به آن شهید ادای احترام می‌کنند.

انتهای پیام/2329/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول