اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از ورزشکاران

مسئول جدید سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: آیین تودیع و معارفه مسئولان جدید و سابق سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد.

مسئول جدید سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این مراسم که بعداز ظهر امروز با حضور سرهنگ علیرضا هاتف معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، محمد فرهادزاده به جای غلامرضا محراب‌پور به عنوان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه ولیعصر (عج) استان انتخاب شد.

در این آیین فرامرز کیانی زاده معاون مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خوزستان با قدردانی از زحمات سرگرد غلامرضا محراب‌پور و تبریک به سروان محمد فرهادزاده گفت: مسئولان ورزشی بیشتر دنبال ترویج ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی هستند و به کارهای فرهنگی کمتر می‌پردازند.

وی افزود: امیدواریم سازمان بسیج ورزشکاران با کارهای فرهنگی که انجام می‌دهد کمبودهای مسئولان سازمان ورزش و جوانان را جبران کند.

همچنین در این مراسم محمد فرهادزاده مسئول جدید سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان در سخنان کوتاهی به بیان برنامه‌های خود پرداخت و گفت: شاهراه رسیدن به عزت و توانمندی، دوری از سستی و کاهلی است.

وی در ادامه با قرائت احادیثی از پیامبر اعظم (ع) و حضرت علی (ع) اظهار داشت: ما برای پیشبرد اهداف خود مصمم به بهره‌وری از نظرات همه عزیزان در عرصه ورزش و برنامه‌های فرهنگی هستیم و دفتر سازمان همیشه به روی همه باز است.

فرهاد زاده ادامه داد: به منظور آشنایی متقابل با دوستان در هیئت‌های ورزشی خوزستان جلسه دیگری در آینده نزدیک ترتیب خواهیم داد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول