اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان خبر داد

استقبال از ورزشکار قهرمان حجاب و عفاف در المپیک

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: فردا سه‌شنبه ساعت 11 صبح در میدان آرامگاه باباطاهر همدان از خانم مه‌لقا جامه‌بزرگ ورزشکار قهرمان حجاب و عفاف در المپیک استقبال خواهد شد.

استقبال از ورزشکار قهرمان حجاب و عفاف در المپیک

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره جایگاه ورزش استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان صنعت قابل توجه نداریم با این حال از نظر زیرساخت‌ها رتبه مناسبی را در کشور داریم و کارهایی که آقای افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و دکتر حاجی‌بابایی انجام دادند در هیچ استانی انجام نشده و مجموعه‌های ورزشی که ساخته می‌شود اگر 20 سال دیگر هم دوندگی می‌کردیم نمی‌توانستیم به راحتی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از لحاظ قهرمانی هم استان در حال رشد است امتیاز خیلی خوبی است که ما در المپیک سه ورزشکار داریم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان درباره حجاب بانوی المپیکی استان گفت: خانم مه‌لقا جامه‌بزرگ افتخار کشور و استان است و ما از حضور سرافرازانه ایشان با حجاب برتر تشکر می‌کنیم؛ واقعاً کار بزرگی است و انعکاس این اقدام در رسانه‌های دنیا جالب توجه بود.

وی خاطرنشان کرد: حجاب نماد حضرت زهرا (س) و نماد مسلمانی زنان ماست و حتی اگر مدالی هم این ورزشکار کسب نکرد افتخار بزرگی برای کشور ماست، و البته اگر مدال هم کسب می‌کرد اینقدر در سطح رسانه‌های جهانی و سایت‌ها منعکس نمی‌شد که حرکت زیبای ایشان اکنون گسترده شده است.

شمسی‌پور گفت: مسئولان ما باید یکپارچه دست به دست هم دهند و افتخار کنند که خانمی از ایران بهترین حجاب را در بالاترین رویداد دنیا داشته باشد.

وی یادآو شد: خانم جامه‌بزرگ پیش از این گفته در مسابقات آلمان، آمریکا و آلمان به او پیشنهاد دادن تا برود و برای آنها تیراندازی کند و پیشنهادهای خیلی بالایی هم دادند که ایشان گفته بود بزرگترین افتخار من همین حجاب است که به هیچ جای دنیا و به هیچ قیمتی نمی‌فروشم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان با دعوت از مردم همدان به استقبال از این تیرانداز همدانی خاطرنشان کرد: فردا سه‌شنبه ساعت 11 صبح در میدان آرامگاه باباطاهر همدان از خانم مه‌لقا جامه‌بزرگ ورزشکار قهرمان حجاب و عفاف در المپیک استقبال خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول