اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

ورزشکاران خوزستانی به زیارت شهدا می‌روند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، ورزشکاران بسیجی استان به زیارت شهدا می‌روند.

ورزشکاران خوزستانی به زیارت شهدا می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد فرهادزاده عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: به دلیل تقارن هفته بسیج با دهه محرم، تمام برنامه‌های این سازمان با محوریت قیام اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه بسیج ورزشکاران در سراسر استان خوزستان همایش عزاداری عاشقان امام علی (ع) در روز تاسوعای حسینی است که مقارن با پنجمین روز هفته بسیج برگزار خواهد شد.

فرهادزاده ادامه داد: در این همایش‌ها ضمن تبیین فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا (ع) ورزشکاران به صورت دسته‌های منظم در سوگ سومین امام شیعیان و یاران باوفایش عزاداری می‌کنند.

این فعال فرهنگی در خوزستان تصریح کرد: این همایش‌ها و برپایی عزاداری امام حسین (ع) در سطح 27 شهرستان استان خوزستان با حضور گسترده و حماسی ورزشکاران بسیجی انجام می‌شود.

فرهاد‌زاده اظهار داشت: در اهواز نیز این همایش با حضور ورزشکاران بسیجی رشته‌های مختلف در مسجد حضرت امام سجاد (ع) واقع در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزاری نشست سیاسی و روشنگری را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست و اضافه کرد: این همایش با موضوع اقتصاد مقاومتی در سراسر استان برگزار می‌شود اما همایش اصلی در روز چهارشنبه صبح همزمان با سومین روز از هفته بسیج در سالن همایش‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور کارکنان این اداره و ورزشکاران بسیجی برگزار خواهد شد.

وی غبارروبی مزار مطهر شهیدان را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان عنوان کرد و گفت: در روز پنج شنبه دوم آذر ماه ورزشکاران بسیجی با حضور در گلزارهای شهدای سراسر خوزستان مزار این عزیزان را عطرافشانی می‌کنند و با آرمان‌های آنان پیمانی دوباره می‌بندند.

فرهاد‌زاده دیدار با خانواده شهدای عزیز به ویژه خانواده شهدای ورزش استان خوزستان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و افزود: در طول هفته بسیج، ورزشکاران با حضور در منازل شهدا، از خانواده‌های آنان دلجویی می‌کنند.

انتهای پیام/2247/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول