اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان:

بسیج مامنی برای نزدیک شدن دل‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، بسیج را مامنی برای نزدیک شدن دل‌ها دانست و گفت: هدف ما در بسیج جذب آحاد مردم برای عضویت در این نهاد مردمی است.

بسیج مامنی برای نزدیک شدن دل‌هاست

محمد فرهادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز به مناسبت آغاز هفته بسیج با بیان اینکه مبارزه با نفس از مهم‌ترین فضایل اخلاقی بسیجیان است، اظهار داشت: بسیجی در پرتو رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه غیرت دینی، شجاعت، از خود گذشتگی، ایمان و شهادت طلبی خود را به رخ جهانیان می‌کشد.

این مقام مسئول در ادامه به بیان جایگاه رفیع بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج باید به جایگاهی برسد که فضایی امن و مناسب برای حل و فصل مشکلات باشد، هر چند که هم اکنون نیز مامنی برای نزدیک شدن دل‌ها است.

فرهاد‌زاده در ادامه با تبریک هفته بسیج و تسلیت فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی بیان نمود: تقویت روحیه جهادی و منش پهلوانی در بین ورزشکاران از اهداف تشکیل بسیج ورزشکاران است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای همدلی یکی از کارهای مهمی است که بسیج انجام می‌دهد، افزود: ورزشکاران باید در کنار پرورش جسم روح را نیز پرورش دهند که ما این آمادگی را داریم در این امر ورزشکاران را یاری دهیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار فضای بسیار مناسبی برای معرفی الگوهای مناسب از بین شهدا برای جوانان و نوجوانان است.

این مسئول ورزشی تقویت روحیه معنوی را لازمه زندگی ورزشی دانست و گفت: شهدای ورزشکار ما از نظر معنوی آنقدر پیشرفت کردند که بالا‌ترین مقام که کسب مدال شهادت است را از جانب خداوند تبارک و تعالی دریافت کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان دیدار با خانواده‌های معظم شاهد را یکی از برنامه‌های معنوی ورزشکاران عنوان کرد و ادامه داد: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، ورزشکاران اهوازی به دیدار خانواده شهید محمدرضا نوری از شهدای ورزشکار خوزستانی می‌روند و از آنان تجلیل می‌کنند.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای ورزشکار، به معرفی شهید محمدرضا نوری پرداخت و گفت: این شهید عزیز، از شهدای ورزشکار خوزستان و اهواز است که در تاریخ 13 آبان سال جاری همزمان با عید سعید غدیر خم به همراه چند تن از همرزمانش در روستای پیران شهرستان مریوان استان کردستان بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

فرهادزاده ادامه داد: بسیجی ورزشکار شهید محمدرضا نوری به عنوان تنها پسر خانواده در سال 1362 در اهواز به دنیا آمد که در‌‌ همان دوران کودکی به بیماری سختی مبتلا شد ولی با توسل به حضرت ابوالفضل العباس (ع) توانست بر بیماری خود غلبه کند و سلامتی خود را به دست آورد.

این فعال فرهنگی در خوزستان تصریح کرد: شهید نوری برای جبران ضعف قوای جسمانی به ورزش هاکی روی آورد و با پیشرفتی که به دست آورد توانست به عنوان مربی جمع زیادی از نوجوانان را به این ورزش جذب کند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول