اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

کاندیداهای رد صلاحیت شده از قانون تمکین کنند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند باید ضمن قدردانی از مردم و شورای نگهبان کنار بروند و به فضای انتخاباتی کمک کنند.

کاندیداهای رد صلاحیت شده از قانون تمکین کنند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عمل به قانون از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است و باید در این راستا شورای نگهبان به وظایف خود در چارچوب قوانین عمل کند و کاندیداها نیز براساس قانون حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد احساس وظیفه کرده و در صحنه حاضر شده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر کاندیداها برای ریاست جمهوری احراز صلاحیت نشدند باید ضمن قدردانی از مردم و شورای نگهبان کنار رفته و به فضای انتخاباتی کمک کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از افراد براساس نظریات شورای نگهبان احراز صلاحیت می‌شوند و در عرصه می‌مانند، تصریح کرد: باید همه برای برگزاری انتخابات پرشور در کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت برای اعلام اسامی احراز صلاحیت‎شدگان است، اضافه کرد: امیدواریم افراد احراز صلاحیت شده براساس قانون و در چارچوب آن حرکت کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه جایگاه شورای نگهبان در قانون مشخص و تعریف شده است، ادامه داد: این نهاد قطعاً در طول 34 سال انتخابات برگزار شده در کشور به وظایف قانونی و الهی خود عمل کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای نگهبان عادل و فقیه هستند، ادامه داد: آنها در چارچوب قوانین گام برمی‌دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر شورای نگهبان مطمئن هستیم.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول