اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی:

2000 ناظر انتخابات در خراسان شمالی آموزش‌ دیدند

مسئول امور شهرستان‌ها و آموزش هیئت عالی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی از آموزش 2 هزار ناظر انتخابات در این استان خبر داد.

2000 ناظر انتخابات در خراسان شمالی آموزش‌ دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس شیروان، محمدرضا رحیمی در همایش توجیهی ناظرین و سر ناظرین شهرستان ارائه آموزش‌های لازم به ناظران انتخاباتی در راستای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم توسط عوامل دانست.

وی تأکید کرد: دقت، حوصله و امانت‌داری از مهم‌ترین ویژگی ناظران در عرصه انتخابات است که باید به آن توجه داشت.

رحیمی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خردادماه افزود: باید تمام تلاش‌ها از سر تکلیف و انجام مسئولیت و برای رضای خدا باشد.

مسئول امور شهرستان‌ها و آموزش هیئت عالی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی گفت: بی‌تردید حضور حماسی مردم در انتخابات باعث یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی همچنین اهمیت برگزاری هم زمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را برشمرد و تصریح کرد: دو انتخابات پیش‌رو از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردارند و حضور گسترده و مقتدرانه مردم در انتخابات 24 خرداد باعث توسعه، پیشرفت و عمران و آبادانی ایران اسلامی و موجب یأس و نابودی دشمنان خواهد شد.

رحیمی از ناظران هم به عنوان چشمان تیزبین جامعه در انتخابات یاد و بر انجام وظیفه قانونی از سوی ناظران در انتخابات را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش فارس، این نشست در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت شیروان با حضور ناظران انتخابات شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول