اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم به رسانه‌ها تاکید کرد

ضرورت تعامل خبرنگاران رباط کریم با ستاد انتخابات این شهرستان

برای خلق حماسه سیاسی، فرماندار رباط کریم از فعالان رسانه و خبرنگاران این شهرستان خواست تا برای خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد با ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی تعامل و همکاری داشته باشند.

ضرورت تعامل خبرنگاران رباط کریم با ستاد انتخابات این شهرستان

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: رسانه‌ها در دنیای امروز به عنوان رکن چهارم دموکراسی شناخته می‌شوند و در شرایطی که به دهکده جهانی تشبیه می‌شود، رسانه‌ها و اصحاب خبر نقش بسیار مهمی در هدایت صحیح جامعه بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: دنیای امروز متکی بر خبر و آگاهی است و رسیدن به توسعه و پیشرفت بدون دسترسی به اطلاعات و آگاهی‌بخشی یک جامعه میسر و مقدور نخواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات در شهرستان رباط کریم با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ما امروز نیاز به برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، رقابتی، حداکثری و با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای داریم و برای تحقق این مهم همه ابزارهای فرهنگی و اجتماعی و سیاسی باید به میدان بیایند.

سلیمان‌پور تاکید کرد: خوشبختانه مردم ما افرادی با بصیرت و آگاه هستند و به خوبی شرایط حساس کشور را درک می‌کنند،‌ اما اگر نتوانیم از توانمندی‌های رسانه‌های برای بصیرت‌افزایی در جامعه به درستی استفاده کنیم، ممکن است تبلیغات منفی رسانه‌های غربی برای مایوس کردن ملت ایران تاثیر منفی داشته باشد.

*رسانه‌ها از ایجاد تنش‌ و درگیری در جامعه بپرهیزند

وی یکی از مهمترین مسئولیت‌های اصحاب رسانه در شرایط فعلی را تلاش برای ایجاد شرایط آرام و بدون تنش توصیف کرد و گفت: دشمنان ما می‌خواهند این انتخابات همراه با آشوب و بلوا باشد و برای خنثی‌سازی توطئه‌های آنها نیازمند همراهی،‌ تعامل و همکاری رسانه‌ها با مسئولان اجرایی و نظارتی هستیم.

سلیمان‌پور بیان داشت: درخواست ما از رسانه‌ها این است که با آگاهی و مسئولیت‌پذیری بیشتر در آستانه انتخابات اقدام به اطلاع‌رسانی کرده و از بیان مطالب غیر واقع که در جامعه ایجاد تنش و درگیری می‌کند، بپرهیزند.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول