اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

انتخابات شهرستان خرم‌دره در 48 شعبه برگزار می‌شود

فرماندار خرم‌دره مجموع عوامل برگزاری انتخابات در خرم‌دره را یک‌هزار و 150 نفر اعلام کرد و گفت: انتخابات این شهرستان در 48 شعبه ثابت و سیار برگزار می‌شود.

انتخابات شهرستان خرم‌دره در 48 شعبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نورپور بعدازظهر امروز در نشست اعضای ستاد انتخاباتی شهرستان خرم‌دره که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، با اشاره به تعامل و تفاهم موجود در سطح این شهرستان اظهار داشت:‌ مسئولان این شهرستان با هماهنگی کامل پیگیر انجام وظایف خود در همه ابعاد هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مربوط به برگزاری انتخابات خللی در ارائه خدمت به مردم شهرستان خرم‌دره به وجود نیاورده است، افزود: با مراقبت‌های انجام شده در این رابطه است که این شهرستان طی سه سال گذشته در بحث تکریم ارباب رجوع در سطح استان رتبه نخست را کسب کرده است.

فرماندار خرم‌دره به اقدامات انجام شده در بحث کنترل بازار این شهرستان اشاره کرد و گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار در شهرستان خرم‌دره به صورت منظم برگزار و امور مربوط به بازار به صورت کامل کنترل می‌شود.

وی به تمهیدات اندیشیده شده برای رساندن تولیدات به صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده اشاره کرد و گفت: محصولاتی مانند لبنیات و گوشت در اکثر موارد به صورت مستقیم به دست مردم می‌رسد که در کنترل قیمت‌ها بسیار مؤثر است.

نورپور با اشاره به پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: با اقدامات انجام شده 98 درصد از روستاهای این شهرستان در حال حاضر از گاز استفاده می‌کنند.

وی به آسفالت همه روستاهای موجود در شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و گفت: مسئولان پیگیر اقدامات اساسی برای بهبود وضعیت عمرانی شهرستان هستند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن کمک به واحدهای تولیدی این شهرستان افزود: این اقدامات به همراه سایر برنامه‌های حمایتی موجب حفظ و ارتقای سطح اشتغال می‌شود.

وی به آغاز اقدامات مربوط به فراهم شدن امکانات برگزاری انتخابات در شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا همه تلاش‌ها برای جلوگیری از استفاده ابزاری از امکانات دولتی به نفع یا علیه کسی انجام شده است.

نورپور به تشکیل هیئت اجرایی انتخابات پیش رو در شهرستان خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: 30 نفر از معتمدان این شهرستان هم برای همکاری دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به طی مراحل مربوط به ثبت‌نام کاندیداها برای عضویت در شوراهای شهرها و روستاها در سطح شهرستان خر‌م‌دره اضافه کرد: تعیین صلاحیت‌ها هم در بین داوطلبان عضویت در شوراهای شهری و روستایی انجام شده است.

فرماندار خرم‌دره به وجود تعامل و هماهنگی موجود بین هیئت‌های اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: این موضوع از نکات برجسته این دوره از انتخابات است.

وی به آسیب‌شناسی انتخابات‌های برگزار شده گذشته در سطح شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و افزود: از همه امکانات برای عدم تکرار مشکلات احصا شده استفاده می‌شود.

نورپور با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای جلب مشارکت گسترده مردم در انتخابات تصریح کرد: برگزاری سخنرانی‌ها در اجتماعات مختلف، استفاده از ظرفیت نمازهای جمعه، علما و ظرفیت‌های مدارس در این راستا بوده است.

وی تاکید کرد: برای کمک به حضور و مشارکت گسترده مردم شهرستان خرم‌دره در انتخابات جلسات متعدد تشکیل شده و از ظرفیت مراکز آموزشی به ویژه رای اولی‌ها و فرهنگیان استفاده بهینه می‌شود.

فرماندار خرم‌دره به حضور 99.5 درصدی واجدان شرایط رای دادن مردم شهرستان خرم‌دره در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهور اشاره و ابراز امیدواری کرد، این درصد مشارکت در شهرستان خرم‌دره تکرار شود.

وی درصد مشارکت واجدان شرایط رای دادن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را 90 درصد اعلام کرد و گفت: این درصد مشارکت مردمی در عرصه‌ها از جمله انتخابات بیانگر عشق و علاقه مردم شهرستان خرم‌دره به نظام جمهوری اسلامی و رهبری آن است.

نورپور از ثبت‌نام 46 نفر داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر خرم‌دره خبر داد و اضافه کرد: از این مجموع 39 نفر آقا و هفت نفر از بانوان ساکن در این شهرستان هستند که حضور بانوان در این دوره انتخابات 11.5 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به کاندیدا شدن 94 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها در سطح شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: سه نفر از این داوطلبان خانم و بقیه آقا هستند.

فرماندار خرم‌دره تعداد شعبه‌های اخذ رای طراحی شده برای انتخابات شهرستان خرم‌دره را 48 شعبه اعلام کرد و گفت: 46 شعبه از این مجموع ثابت و دو شعبه سیار خواهند بود.

وی مجموع عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان خرم‌دره را یک‌هزار و 150 نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه طبق آخرین سرشماری انجام شده جمعیت شهر خرم‌دره به بیش از 50 هزار نفر افزایش یافته است تعداد اعضای شورای اسلامی این شهر از پنج نفر به هفت نفر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول