اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک:

تعیین 164 شعبه اخذ رأی در اندیمشک/ انصراف 22 کاندیدا از ادامه رقابت انتخاباتی

فرماندار اندیمشک گفت: 164 شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان اندیمشک تعیین شده است.

تعیین 164 شعبه اخذ رأی در اندیمشک/ انصراف 22 کاندیدا از ادامه رقابت انتخاباتی

خداداد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در این شعب، 294 صندوق آرای مردم اندیمشک را جمع‌آوری می‌کنند و شش هزار و 700 نفر بر برگزاری انتخابات نظارت دارند و تأمین امنیت روز 24 خرداد را در شهرستان اندیمشک عهده‌دار خواهند بود.

وی افزود: در مجموع در شهر اندیمشک 107 نفر نامزد انتخابات  شورای اسلامی شدند و در چم کلک 31 نفر، آزادی 16 نفر، حسینیه 22 نفر، بخش مرکزی 73 نفر، بیدروبه 20 نفر و بخش الوار 152 نفر کاندیدای شورای شهر و روستا شده‌اند.

فرماندار اندیمشک در ادامه گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه از مجموع ثبت نامی‌ها 24 نفر توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شده‌اند، اذعان داشت: 22 نفر نیز از ادامه رقابت در شورای شهر و روستا اعلام انصراف کردند.

وی در رابطه با زمان آغاز تبلیغات کاندیداها گفت: این تبلیغات از هشت روز قبل از زمان اخذ رأی آغاز می‌شود و تا 24 ساعات قبل از رأی‌گیری ادامه دارد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کاندیداهای فعال عرصه انتخابات شورای شهر و روستا درخواست می‌شود با ایجاد فضای سالم تبلیغاتی در موعد تبلیغات، شور انتخاباتی را بالا برده و در خلق حماسه سیاسی نقش مفیدتری داشته باشند.

انتهای پیام/72011/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول