اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

تایید صلاحیت 84 درصد از ثبت‌نام کنندگان چهارمین دوره انتخابات شوراها در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ از تایید صلاحیت 84 درصد از ثبت‌نام کنندگان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

تایید صلاحیت 84 درصد از ثبت‌نام کنندگان چهارمین دوره انتخابات شوراها در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در حاشیه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: 84 درصد از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر روستا تایید صلاحیت شدند که پس از طی مراحل قانونی برای کسب 253 کرسی شورای اسلامی روستایی و 36 کرسی شورای اسلامی شهری این شهرستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: هدف دشمن بی‌رونق کردن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا در روز تاریخی، انقلابی و حماسه آفرین 24 خرداد است.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: انتخابات 24 خرداد روز آزمون ملت ایران در برابر نظام سلطه است که ملت ایران با روحیه انقلابی و جهادی حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند و برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب اسلامی علیرغم میل دشمنان می‌افزایند.

وی گوش به فرمان بودن مردم ایران به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گزینش فرد اصلح در انتخابات را با توجه به تلاش‌های دشمنان ضروری دانست و افزود: همه باید تابع قانون باشیم تا بتوانیم با حرکت در خط ولایت رهرو امام و شهدا باشیم تا بتوان توطئه‌ها را علیه ایران خنثی کرد.

*هر نوع حفاری در ساوجبلاغ ممنوع است

فرماندار ساوجبلاغ گفت: تا زمان برگزاری انتخابات هرگونه حفاری و کنده‌کاری در این شهرستان به دلیل پیشگیری از هرگونه آسیب رسیدن به سیستم شبکه مخابرات، برق و آب ممنوع است و حضور کارشناسان این دستگاه‌های اجرایی در کنار عوامل آماده سازی خط مترو کرج به هشتگرد به مدت یک ماه نیز ضروری است.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول