اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان چرام:

حضور مردم شهر چرام در انتخابات نشانگر عزم راسخ ملت ایران خواهد بود

فرماندار چرام گفت: مردم چرام همچون سنوات گذشته نشان خواهند داد که ملت شریف ایران عزمی راسخ در مقابله با استکبار و آمریکا خواهند داشت.

حضور مردم شهر چرام در انتخابات نشانگر عزم راسخ ملت ایران خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام علیرضا نیکروز امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع برق چرام با اشاره به موضوع مراسم و با بیان این شعر معروف که « عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت »، آقای پرویزی و زارع را از مدیران کارآمد، توانا، دلسوز و امانت‌دار خوبی برای شهرستان دانست.

فرماندار شهرستان چرام با اشاره به خدمات رئیس سابق اداره برق چرام در روزهای بارانی و رعد و برق، اظهار کرد: از جناب زارع در دوران تصدی مسئولیتش به عنوان رئیس اداره برق چرام 100 درصد رضایت کامل داشتیم اما از نظر مناسبات اداری شخصی که جایگزین می‌شود هم به نوعی از مدیران دلسوز و پای کار شهرستان است.

وی با بیان این‌که این آمدن و رفتن‌ها بحثی طبیعی است که برای همه پیش می‌آید، عنوان کرد: مهم این است که شأن خدمت‌گذاری در دوران تصدی مسئولیت‌ها حفظ شده به گونه‌ای که تا قبل و بعد از پذیرش مسئولیت تفاوتی نباشد و با نیت خدمت‌گذاری به مردم پا پیش بگذارد.

این مسئول با تأکید بر این اصل مهم خدمت‌گذاری را دارای نمودهای متفاوت خواند و با اشاره به انتخابات، خاطرنشان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند، خدمت‌گذاری صادقانه و آگاهانه می‌تواند مصداق حقیقی حماسه سیاسی و اقتصادی باشد.

وی افزود: وقتی ما خدمت صادقانه انجام دهیم و برای رضایت خداوند گام برداریم باعث پیشرفت در کار شده و همین مسئله نیز موجب رضایت‌مندی مردم خواهد شد و مطمئنأ رضایت‌مندی مردم باعث حضور پرشور آنان در عرصه انتخابات می‌شود.

نیکروز با اشاره به این مطلب که خدمت صادقانه در حماسه اقتصادی نیز اثرگذاری خاص خود را خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که مسئولان بتوانند زمینه حضور پرشور مردم را در عرصه انتخابات فراهم کرده چرا که انتخابات مشت محکم ملت ایران بر دهان آمریکا و اسرائیل است.

فرماندار شهرستان چرام تصریح کرد: مردم چرام همچون سنوات گذشته نشان خواهند داد که ملت شریف ایران عزمی راسخ در مقابله با استکبار و آمریکا خواهند داشت.

انتهای پیام/82002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول