اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال کنارگیری باقری‌لنکرانی به نفع جلیلی صورت گرفت

ادغام ستادهای انتخاباتی لنکرانی و جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات لنکرانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ستادهای باقری‌لنکرانی با کناره‌گیری در ستادهای سعید جلیلی ادغام شد.

ادغام ستادهای انتخاباتی لنکرانی و جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد

مرادعلی پیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به دنبال یکی شدن گفتمان انقلاب بودیم و برای این کار بی‌تابی می‌کردیم که امروز خبر خوبی در این اردوگاه به گوش رسید.

رئیس ستاد انتخاباتی لنکرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امروز دکتر لنکرانی با کناره‌گیری خود به نفع سعید جلیلی نشان داد که قبل از هر چیز قلب این جوان مؤمن و انقلابی برای گفتمان انقلاب می‌تپد.

پیوند تصریح کرد: به همین منظور همه ستادهای انتخاباتی کامران باقری‌لنکرانی در خدمت ستاد سعید جلیلی خواهد بود و این‌گونه پیوندی میمون میان گفتمان انقلاب شکل خواهد گرفت.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در همه شهرستان‌های استان ستادهای لنکرانی آماده فعالیت در موعد مقرر بودند، تصریح کرد: از روز آزاد شدن تبلیغات همه به نام ستاد سعید جلیلی در استان کارهای خود را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول