اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

دشمن با ابزار رسانه در میدان انتخابات وارد شده است

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: انتخابات آتی برای دشمنان بسیار مهم‌تر از سایر انتخابات گذشته بوده و آنها امروز با ابزار رسانه در میدان انتخابات وارد شده‏اند.

دشمن با ابزار رسانه در میدان انتخابات وارد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی ظهر امروز در جمع بسیجیان میامی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری مقام معضم رهبری باید فهمید که امسال سال سرنوشت‌سازی برای ایران اسلامی است.

وی افزود: این انتخابات اگرچه برای ما مهم است؛ اما برای دشمنان قسم‏خورده ما بسیار مهم‌تر از سایر انتخابات است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه در میدان انتخابات وارد شده است و سعی دارد با تضعیف روحیه شهادت‌طلبی مردم، امیال شوم خود را درجامعه اسلامی پیاده کند.

کاظمی بیان داشت: حربه اقتصادی آخرین نیرنگ دشمن در برابر ملت ماست و آنها قصد دارند با تجدید فشار اقتصادی بر مردم آنها را از حضور در انتخابات باز دارند.

وی یادآور شد: اما مردم ما همانند سایر عرصه های حضور خود مثل 9دی ماه و 22بهمن ماه به آنها مشت محکمی می‌زنند و درس بزرگی به آنها می‌دهند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی ابراز داشت: ولایت فقیه و خون شهدا برای امنیت کشور از عوامل مهم پیشرفت انقلاب اسلامی است.

 

حضور حداکثری در انتخابات تضمین‏کننده سعادت کشور است

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان گرمسار نیز گفت: حضور حداکثری در انتخابات تضمین‏کننده سعادت کشور است و این از ضرورت حضور در انتخابات به شمار می‌آید.

مجتبی درویشی بیان داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مظهر مردم‏سالاری دینی و به نوعی الگو برای ملت‏های آزادی‏خواه دنیاست.

وی تصریح کرد: انتخابات پرچم افتخار ایران است، زیرا با وجود دشمنی‌های پیچیده مستکبران عالم توانستیم در طول سی سال چندین انتخابات موفق را برگزار کنیم.

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان گرمسار اظهار داشت: ضرورت دیگر حضور در انتخابات مأیوس کردن دشمنان ملت ایران از تأثیرگذاری منفی است.

درویشی با اشاره به اینکه لازمه موفقیت، افزایش بصیرت سیاسی آحاد ملت در آستانه انتخابات است، گفت: با روشنگری و تبیین معیارها و تشریح جریان‌های انحرافی و غیراصول‌گرا و با بیان سوابق جریان‌های فکری نیاز است تا بصیرت آحاد مردم را ارتقا بخشیم و در پیشرفت و پیروزی کشور کمک کنیم.

وی افزود: تفاوت انتخابات در نظام اسلامی ما با نظام‌های غیر الهی غربی در اخلاق انتخاباتی است.

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان گرمسار با اشاره به ضرورت اخلاق انتخاباتی در رقابت‌ها گفت: در نظام‌های غربی کسب آرا به هر وسیله ولو با زیر پا نهادن اخلاق امری معمول به شمار می‌رود، ولی در نظام ما ادای تکلیف و رعایت حدود اخلاق انتخاباتی به عنوان معیار و شاخص در نظر است. 

انتهای پیام/2249/ی40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول