اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

افزایش نامزدهای انتخاباتی شوراها در شهرهای استان بوشهر

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهرها 897 نفر برای عضویت در شوراها ثبت نام کردند در حالی که در دوره قبل، 776 نفر در این رقابت حضور داشتند.

افزایش نامزدهای انتخاباتی شوراها در شهرهای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی در نشست‌ هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان دیلم با اشاره به اینکه در این دوره سه هزار و 347 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر ثبت نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد دو هزار و 463 نفر در روستاها و مابقی در شهرها ثبت نام کردند.

وی با اشاره به مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا افزود: از این تعداد 115 نفر فوق لیسانس، هفت نفر دکترا، 847 نفر لیسانس، 12 نفر روحانی و مابقی فوق دیپلم، دیپلم و زیر دیپلم هستند.

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: از تعداد نامزدهای انتخاباتی در استان بوشهر 19 نفر استاد دانشگاه، دو پزشک، 747 نفر کارمند، 380 نفر فرهنگی و مابقی شغل آزاد، کشاورز و بازنشسته هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه بصیرت و آگاهی مردم در انتخابات نشان می‌دهد که انتخابات حماسی و پرشوری داشته باشیم، تصریح کرد: با روندی که در مراحل مختلف انتخابات در پیش است، پیش‌بینی می‌شود مردم آگاه و با بصیرت کشورمان با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه‌ای به یاد ماندنی در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی خلق کنند.

وی با بیان اینکه مراحل مختلف انتخابات در استان بوشهر با روند مطلوبی در پیش است، خاطرنشان کرد: شهرستان دیلم نخستین شهرستانی بود که اسامی نامزدهای خود را در کوتاه‌ترین زمان به ستاد انتخابات استان بوشهر ارسال کرد که دست‌اندرکاران استان بوشهر اسامی را در کوتاه‌ترین زمان به تهران ارسال کردند.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه نقطه اوج در حماسه سیاسی، انتخابات است، اظهار داشت: مردم وفادار استان بوشهر از هم اکنون با بررسی صلاحیت‌ها نامزدهای انتخاباتی شوراها و ریاست جمهوری، خود را برای انتخاباتی پرشور و به یادماندنی‌ آماده می‌کنند.

شفیعی افزود: هواداران نامزدهای انتخاباتی سعی کنند با رعایت قانون در مرحله تبلیغات این مرحله را بدون هرگونه تنش و اختلاف به نحو احسن به پایان برسانند تا دشمنان انقلاب اسلامی در این مرحله نتوانند سوء استفاده‌ای کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول