اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پوستر و ستاد انتخاباتی در پلدختر حذف شد

حرکت تحسین برانگیز نامزدهای انتخاباتی در پلدختر باعث شد که پوستر و ستاد انتخاباتی در این شهرستان حذف شود.

پوستر و ستاد انتخاباتی در پلدختر حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، نامزدهای شورای اسلامی در شهر پلدختر با موافقت حذف پوستر و ستاد انتخاباتی گام بلندی در فرهنگ سازی انتخاباتی برداشتند.

به مناسبت هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر شب گذشته فرماندار پلدختر، اعضای شورای تامین و هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراها با کاندیداهای شورای شهر پلدختر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمی که چند ساعت به طول انجامید هر یک از کاندیداها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، سپس فرماندار پلدختر با یادآوری برخی نکات و قوانین انتخاباتی از داوطلبین شوراها خواست ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی به قوانین تبلیغات پایبند باشند.

فریدون رشیدی با بیان اینکه چسباندن پوستر انتخاباتی بر در و دیوار شهر سیمای شهر را زشت و تاثیر منفی در اذهان مردم دارد، گفت: پیشنهاد می‌شود، برای جلوگیری از هزینه‌ها و مخدوش کردن چهره شهر نصب هر گونه پوستر و عکس در تبلیغات انتخاباتی نامزدها حذف و به جای آن نامزدها طی جلسات هماهنگ در مساجد و سالن‌های اجتماعات به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

وی اضافه کرد: اگر نامزدهای انتخاباتی موافقت کنند، به جای برپایی ستاد انتخاباتی، همه داوطلبان در کنار هم و طی یک برنامه هماهنگ شده با حضور اعضای هیئت اجرایی انتخابات در زمان مشخص با حضور در یکی از خیابان‌های اصلی شهر از مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت شود.

در ادامه سه نفر از نامزدها طی سخنانی به بیان دیدگاه‌های خود در این خصوص پرداختند که در نهایت همه نامزدهای انتخاباتی با ذکر صلوات بلند موافقت خود را با حذف پوستر و ستاد انتخاباتی در چهارمین دور از انتخابات شوراهای شهر اعلام کردند.

از نکات برجسته در این جلسه فضای صمیمی نامزدهای انتخاباتی و هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات بود که تاکنون ما کمتر شاهد این چنین فضایی در سطح شهرستان پلدختر بودیم.

برخی نامزدها هنگامی که موافقت خود را با حذف پوستر و ستاد اعلام کردند، گفتند که دیگر از شام و نهار نامزدها هم خبری نیست؟!

فریدون رشیدی فرماندار پلدختر در این جلسه در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که ای کاش گشت زنی خانه به خانه نامزدها هم حذف می‌شد، گفت: این کار نیازمند زمان و کار فرهنگی است.

انتهای پیام/85009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول