اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار تهران:

هدف از فتنه 88 تلخ کردن شیرینی پیروزی در انتخابات به کام مردم بود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار تهران با اشاره به حضور 85 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی در سال 88 گفت: هدف دشمنان از ایجاد فتنه 88 تلخ کردن شیرینی انتخابات به کام بود که ناکام ماندند.

هدف از فتنه 88 تلخ کردن شیرینی پیروزی در انتخابات به کام مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اکبر فدایی در همایش شوراهای اسلامی و دهیاری‌های استان تهران که صبح امروز در سالن شیخ صدوق شهرستان ری برگزار شد با اشاره به اینکه باید از ماه رجب بهره کافی را برد اظهار داشت: ما هرچه به دست آوریم از معرفت است و خداوند هم در قرآن کریم می‌فرماید «جن و انس را جز برای عبادت نیافریده‌ام.»

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار تهران در تشریح این آیه افزود: امام رضا (ع) این آیه را تفسیر و فرمودند که منظور از کلمه «لیعبدون» همان لیعرفون است یعنی جن و انس باید نسبت به خداوند متعال شناخت و معرفت عملی داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم خداوند توفیق استغفار در ماه رجب را به ما بدهد تا با جسم و روحی پاک در دو ماه شعبان و رمضان به عبادت پرداخته و بار خود را برای سفر به بهشت جاودان ببندیم.

فدایی در ادامه اظهاراتش یادآور شد: هر وقت که مسئولان نظام به دیدار با امام خمینی (ره) می‌رفتند، ایشان نخست به موعظه می‌پرداختند و حجت‌الاسلام قرائتی نیز در سخنان خود به این نکته اشاره داشتند که امام اگر دنیا را متحول کرد به این دلیل بود که ابتدا خود را تکان داد و سپس به سراغ مردم رفت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار تهران با اشاره به نزدیک بودن میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) به نقل حدیثی از پیشوای نهم شیعیان جهان پرداخت و عنوان کرد: ایشان می‌فرمایند که از خصال انسان‌های خوب نخست کسب توفیق از خداوند و سپس موعظه کردن نفس خود است.

وی در تفسیر حدیث امام جواد (ع) تشریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که «تمام شرافت ما این است که توفیق خدمت کردن به مردم کشورمان را داریم» و دیگر اینکه انسان باید طبق فرمایش معصومین هر روز اعمال خود را محاسبه کند و اگر عمل اشتباهی در پرونده خود داشت ضمن موعظه و سرزنش کردن خود استغفار بطلبد.

فدایی اضافه کرد: ما باید در انتخابات نیز وجدان خود را قاضی قرار داده و فرد اصلح را انتخاب کنیم و امام نیز فرمودند که «ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و کاری به نتیجه نداریم» و این یعنی اینکه وظیفه اصلی ما رأی دادن با چشمانی بصیر است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما در دوره قبل مشارکت 85 درصدی داشتند و هدف و انگیزه اصلی دشمنان از ایجاد فتنه تلخ کردن شیرینی انتخابات به کام مردم بود که به کمک و لطف خداوند به هدف خود نرسیدند.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول