اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

اختصاص 120 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در قروه

فرماندار قروه از اختصاص 120 شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای انتخابات 24 خردادماه خبر داد.

اختصاص 120 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در نشست اعضای هیئت اجرایی این شهرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد 46 شعبه ثابت، یک شعبه سیار شهری و نیز 17 شعبه ثابت و 56 شعبه سیار روستایی است.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار نفر نیز کار اجرایی، نظارتی و خدماتی در برگزاری انتخابات را بر عهد خواهند داشت که از این تعداد 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی و 120 نفر نماینده فرماندار هستند.

وی انتخابات را عرصه نمایش اعتماد ملی، انسجام و علایق مردم به نظام عنوان کرد و افزود: حضور مردم در عرصه برای پیشبرد اهداف نظام انتخابات پشتوانه‌ای جدی است.

فرماندار قروه افزود: به جرأت می‌توان گفت مردم ایران احساس مثبت و بسیار خوبی از برگزاری انتخابات دارند و تاکنون فعالانه در سرنوشت کشور مشارکت داشته‌اند و این فرصت را یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین عرصه‌های مشارکت سیاسی خود در انتخابات می‌دانند.

شیخی‌زاده با اشاره به دشمنی و خصومت ذاتی قدرت‌های استکباری تصریح کرد: پیام انتخابات در ایران نشانه‌ای از مشارکت سیاسی مردم و کارآمدی الگوی مردم‌سالاری دینی بوده که بر کاهش تهدیدات خارجی موثر است.

فرماندار قروه جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی از امکانات دولتی در ایام انتخابات، پرهیز از تنش سیاسی در حوزه انتخابی، نظارت و تأکید بر رعایت اصول اخلاقی و قانونی در رقابت‌های انتخاباتی از سوی نامزدها و حامیان آنها را از مواردی عنوان کرد که باید مد‌نظر مسئولان اجرایی و نظارتی باشد.

وی همچنین از داوطلبان و هواداران آنها خواست احترام به قوانین و مقررات انتخاباتی در تمامی مراحل انتخابات، احترام به اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی، ترجیح مصالح عمومی و ملی بر منافع شخصی و گروهی، تعهد به برنامه محوری در تبلیغات انتخاباتی، پرهیز از کلی‌‌گویی و فریب افکار عمومی را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

شیخی‌زاده انتخابات را تجلی حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی دانست و اضافه کرد: هیئت اجرایی در حقیقت مجری انتخابات هستند که با رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری مراحل برگزاری آن را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده، امانتداری، قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی شعار و استراتژی اصلی مسئولان نظام برای برگزاری انتخابات است.

فرماندار قروه افزود: سرمایه‌گذاری وسیع دشمنان در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از ماه‌های گذشته آغاز شده و با صرف هزینه‌های سنگین تلاش می‌کنند تا انتخابات ریاست جمهوری و حساسیت مردم به سرنوشت خود را کمرنگ نشان دهند ولی دشمنان به واسطه نعمت ولایت همواره در اجرای نقشه‌های خود ناکام مانده‌اند.

شیخی‌زاده در پایان با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری، بسیج همه امکانات کشور برای ترغیب به حضور حداکثری مردم، نظارت بر اجرای کامل قانون و نحوه عملکرد مجریان انتخابات را مهم‌ترین وظایف هیئت اجرایی دانست و گفت: در شهرستان قروه همواره تعامل خوبی بین هیئت اجرایی و نظارت وجود داشته که سلامت انتخابات گذشته مهر تأییدی بر این مهم است.

انتهای پیام/79009/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول