اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

مجریان انتخابات در پلدختر باید بر اساس مر قانون عمل کنند

فرماندار پلدختر گفت: انتخابات ایران الگوی واقعی برای ملت‌ها و مصداق مردم سالاری دینی و مجریان انتخابات در پلدختر باید با امانت‌داری و براساس مر قانون عمل کنند.

مجریان انتخابات در پلدختر باید بر اساس مر قانون عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی در جمع داوطلبان شورای اسلامی شهرستان پلدختر با بیان اینکه شاخص اصلی در انتخابات حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه است، گفت: مدیران با جلب رضایت مردم زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

وی، انتخابات را مظهر اقتدار مردم برای دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و نظام دانست و گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ ‌کردن حضور مردم در انتخابات هستند و از ماه‌ها قبل برای این مهم برنامه‌ریزی کرده و درصدد ایجاد موانع حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند.

فرماندار پلدختر، حضور مردم در این صحنه سیاسی را مهم ارزیابی کرد و افزود: ایجاد فضای شور و شوق در انتخابات امری ضروری است.

رشیدی تصریح کرد: منشور اخلاق انتخاباتی در دستور کار کاندیداها قرار گیرد و صحنه رقابت انتخابات موجب رفاقت شود.

فرماندار پلدختر، تقویت امنیت و آرامش کشور را رهاورد انتخابات میلیونی دانست و بیان داشت: تکلیف‌مداری مبنای انتخابات در نظام اسلامی و جلوگیری از هزینه شدن بیت‌المال و یا استفاده از اموال اداری در انتخابات پیش‌رو از سایر اقدامات و تضمین‌های لازم در امر انتخابات است.

وی ابراز داشت: عوامل اجرایی و هیئت‌های نظارتی با رصد کامل فرآیند برگزاری انتخابات شرایط را برای جلب اعتماد عمومی مردم در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند فراهم کنند.

وی با بیان اینکه باید تمام تلاش مجریان در جهت حضور گسترده و پرشور مردم باشد، افزود: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری که فرمودند، حضور پرشور مردم در انتخابات امروز چشم جهانیان به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده و با حضور پرشور و حماسی مردم توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

رشیدی تصریح کرد: عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات امانتدار مردم هستند و کاندیداهای شورای اسلامی بدانند که تبلیغات غیرقانونی پیش از موعد نامزدها پیگرد قانونی دارد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، ادامه دادن راه شهدا به صحنه آمده‌اند و به بهترین شکل، ‌دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند، گفت: 24 خرداد زمینه‌ساز شور و حماسه بیشتر برای انتخابات و مردم حماسه‌ای دیگر خلق و با حضور گسترده کاندیدای اصلح را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب می‌کنند.

فرماندار پلدختر اظهار داشت: هر رأی ملت ایران سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی است و همه باید در راستای حضور حداکثری، ‌‌ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات، قانون‌مداری، ‌امانتداری و رعایت عدالت عمل کنند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول