اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

ماجرای تنگه احد نباید در انتخابات تکرار شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت: بسیجیان باید مواظب باشند که در عرصه انتخابات، ماجرای تنگه احد و صفین تکرار نشود.

ماجرای تنگه احد نباید در انتخابات تکرار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در نشست با فرماندهان حوزه‌‌ها، پایگاه‌های بسیج و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت بسیج که در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در سال جدید همه مردم باید خود را برای خلق حماسه آماده کنند.

وی افزود: هر جا نامی از حماسه به میان می‌آید، نخستین نهادی که جلوه می‌کند، سپاه و بسیج است و به همین دلیل این نهاد نقش ویژه‌ای در خلق حماسه سیاسی در عرصه انتخابات دارد.

کاظمی با اشاره به ماجرای تلاش‌های کفار صدر اسلام برای فریب و غافلگیری مسلمانان در جنگ‌های احد و صفین، اذعان کرد: بسیجیان باید مواظب باشند که در عرصه انتخابات، ماجرای تنگه احد و صفین تکرار نشود.

وی بیان کرد: در این عملیات ایذایی که دشمن قصد اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان دارد، رسالت اصلی که همان ایجاد شور انتخاباتی و در نتیجه حضور گسترده مردم و انتخاب اصلح است، نباید فراموش شود.

این مسئول اظهار داشت: یکی از موهبت‌های نظام جمهوری اسلامی، در برابر هجمه‌های دشمنان، وجود رهبری آگاه، مدیر و مدبر است که اتخاذ سیاست‌های به جای ایشان همواره منافع مردم را تضمین کرده است.

کاظمی با بیان اینکه این سیاست‌ها درصدد تأمین منافع مردم و جامعه بوده‌اند، اذعان کرد: وظیفه بسیج مقابله با نسخه‌های بدلی غرب و مخالف الگوهای اسلام اصیل برای ملت ایران است.

وی دوران رهبری امام راحل (ره) را از طلایی‌ترین زمان‌های عمر انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این دوران توازن قوا به نفع گفتمان انقلاب و اسلام بود و پس از رحلت ایشان نیز با وقوع پنج جنگ بزرگ و مؤثر بر شرایط جغرافیای سیاسی خاورمیانه، ایران توانست بدون عملیات نظامی، برآیند این جنگ‌ها را به نفع خود پایان دهد.

کاظمی با بیان اینکه 60 تا 70 درصد از انرژی دنیا در ایران متمرکز است، عنوان کرد: امروز آمریکا به دلیل بدهی‌های زیاد و افول قدرت خود در منطقه و خاورمیانه، با دیدن رشد ملت ایران در زمینه‌های گوناگون، خواهان غلبه بر ایران و تصرف آن است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه نقش بسیجیان در شرایط کنونی، سربازی در رکاب ولایت و انقلاب است، گفت: مقام معظم رهبری همواره جوان امروز را دارای شایستگی‌های فراوان معرفی و تکریم می‌کنند و به همین دلیل فرماندهان پایگاه‌ها نیز باید با برقراری تعامل مطلوب با جوانان، آنان را به سمت و سوی درست سوق دهند.

کاظمی به ناهنجاری‌های موجود در اجتماع اشاره و عنوان کرد: باید در حوزه‌های مقاومت بسیج کار تربیتی و تبلیغی صورت گیرد تا افراد بتوانند با به‌کارگیری روش‌های درست نتیجه مطلوب کسب کند.

وی تأکید کرد: در تمام حوزه‌های مقاومت بسیج و عرصه‌های مختلف، علاوه بر کمی‌سازی باید کیفی‌سازی فعالیت‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول