اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنرهای نمایشی قم:

هنرمندان همیشه پای ثابت انتخابات هستند

مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هنرمندان همیشه پای ثابت انتخابات بوده و هستند و ‏برایشان یک تکلیف مثل تولید یک اثر است‎.‎

هنرمندان همیشه پای ثابت انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رضا ابوذر اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، عرفی و قانونی و برای ما یک امر بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه انتخاب مانند یک فیلمنامه و نمایشنامه دراماتیک است اظهار داشت: رقابت پر از کش و قوس‌هاست که به نوع خود هم زیباست و هم پر از خاطره. نظر مردم، تحلیل سیاسیون و مردم، شعارهای کاندیداها و ایستادن در صف رأی و شنیدن صحبت‌های مردم همه خاطره است.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی قم بر ضرورت حضور هنرمندان برای خلق این حماسه سیاسی تاکید کرد و ابراز داشت: هنرمندان همیشه پای ثابت انتخابات بوده و هستند و برایشان یک تکلیف مثل تولید یک اثر است.

وی تصریح کرد: هنرمندان باید با دادن مشاوره به مردم، تحلیل‌های زیبا و کارشناسانه از نگاه یک هنرمند به انتخابات، مردم را به حضور در پای صندوق تشویق کنند.

ابوذر با اشاره به موضع‌گیری‌های مختلف مردم و هنرمندان در این ایام عنوان کرد: هر یک از شهروندان حق اعمال نظر و حق رأی دارد، اما باید در موقع خود نسبت به بعضی مسائل موضع‌گیری و از حقوق خود دفاع کرد، چه در مسائل سیاسی و چه در مسائل اجتماعی که هنرمندان نیز از این امر مستثنی نیستند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول