اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی:

انتخابات 24 خرداد در آینده کشور بسیار تأثیرگذار است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی تاکید کرد: انتخابات 24 خرداد برای آینده کشور بسیار تأثیرگذار است.

انتخابات 24 خرداد در آینده کشور بسیار تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از  بجنورد، علی احمدنیا بعد ازظهر امروز در نشست با شماری از اصولگرایان با بیان اینکه آینده کشور با این انتخابات رقم می‌خورد اظهار کرد: اساس این انتخابات باید حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و گزینش نامزد اصلح باشد.

وی افزود: لازم است تا برای تشویق و هدایت مردم برای مشارکت در انتخابات همه دلسوزان و افراد دارای تریبون در این زمینه بکوشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه چشم همه جهانیان به حضور مقتدرانه ایرانیان در رویداد عظیم و سرنوشت‌ساز انتخابات 24 خرداد است تصریح کرد: به طور حتم حماسه‌ای که مردم در این روز خلق کرده زمینه یأس و ناامیدی دشمنان و امید و نشاط دوستداران انقلاب را فراهم می‌کند.

وی از انتخابات در جمهوری اسلامی به عنوان مظهر اراده و اقتدار ملی و بارزترین شاخصه مردم‌سالاری دینی یاد کرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات 24 خرداد ماه، بار دیگر صلابت و وحدت در نظام اسلامی را به نمایش و دشمنان بار دیگر سرافکنده شده و به یأس واقعی دچار می‌شوند.

احمدنیا با اشاره به همزمانی برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه کرد: اگرچه همزمانی دو انتخابات یاد شده وظایف و کار را سنگین کرده، لیکن به مشارکت بالای مردم کمک می‌کند و بار دیگر دشمنان و سرسپردگان غرب و شرق را مأیوس‌تر از همیشه می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی همچنین افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی در شهرهای چون بجنورد را سبب افزایش کارکردهای شورا برشمرد.

وی گفت: با توجه به افزایش تعداد جمعیت هر شهر، تعداد اعضای شورا نیز طبق قانون افزایش یافته و در شهرهای بالای 200 هزار نفر 13 نفر تعیین شده که اقدام خوبی است.

احمدنیا یادآور شد: حضور افراد با تخصص‌ها، تجربیات، تحصیلات مختلف از جمله ویژگی‌های افزایش اعضای شوراهای شهر بوده که بدین نحو، تصمیم گیری بهتر در موضوعات شهری با افزایش تعداد اعضای مرتبط بوده و مصوبات شورای شهر نیز بهتر و کیفی‌تر خواهد شد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان شمالی گفت: افزون بر این، تشکیل کمیسیون‌های مختلفی در ذیل شورا و  اخذ تصمیمات بهتری برای شهر و شهروندان از محاسن افزایش شمار اعضای شورای اسلامی شهر خواهد بود.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول