اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین (ع) مطرح کرد

آغاز جنگ رسانه‌ای شدید علیه انتخابات ایران / ایجاد عملیات روانی گسترده در رسانه‏های غربی

استاد دانشگاه امام حسین (ع) از آغاز جنگ رسانه‌ای شدید علیه انتخابات ایران خبر داد و گفت: ایجاد عملیات روانی گسترده در رسانه‏های غربی سیاست غرب در روزهای آتی است.

آغاز جنگ رسانه‌ای شدید علیه انتخابات ایران / ایجاد عملیات روانی گسترده در رسانه‏های غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوتراب کاتبی ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی و روشنگری بسیج دانش‏آموزی و فرهنگیان شاهرود و بسطام که با حضور بیش از 250 نفر از فرهنگیان در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نبش قبر حجر بن عدی، صحابی پیامبر و یار امام علی(ع) اظهار داشت: این کار نشان از خوی ددمنشی و پست افرادی است که خود را مسلمان می‌دانند؛ اما بویی از اسلام نبرده‌اند و بلکه نوکر حلقه به گوش کفار و استکبار جهانی هستند.

وی افزود: آنها تهدید کرده‌اند که مزار حضرات زینب و رقیه(س) را نیز اگر فشار بیاورید نبش می‌کنیم ما باید به آنها بگوییم اگر جرات دارید این جسارت را بکنید تا ببینید چگونه دمار از روزگارتان درخواهیم آورد.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمنان در سوریه این است که محور مقاومت را که از ایران سرچشمه می‌گیرد ضعیف کنند و ارتباط ایران با کشورهای مقاومت لبنان و فلسطین را قطع کنند.

کاتبی تصریح کرد: اما آنان دریافته‌اند که نخواهند توانست این کار را بکنند و برای همین هم‏اکنون رو به جنگ رسانه‌ای و ایجاد عملیات روانی کرده‌اند تا به نوعی بتوانند خود را از این چاهی که کنده‌اند خلاص کنند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کرد: آنها باید مانند عراق آخر دست از پا درازتر بازگردند و نتیجه ای جزو خفت و ذلت برای آنان نخواهد بود.

کاتبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه سیاسی اظهار داشت: حماسه از جهاد والاتر است، اسلام نبوی‏الحدوث و حسینی‏البقا است یعنی توسط پیامبر بنا و با قیام امام حسین بقا یافت.

وی افزود: بقای اسلام به خاطر حماسه اباعبدالله الحسین(ع) است و ما باید بدانیم که باید در برابر کفر مانند امام حسین(ع) عمل کرد و حماسه آفرید.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: لازمه حماسه اقتصادی حماسه سیاسی است و تحقق حماسه سیاسی جز با حضور گسترده و حداکثری تحقق نمی‌یابد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع)بیان داشت: ما با استکبار به یک فینال زودرس رسیدیم و انتخابات پیش رو فینال ملت ما با استکبار است که باید تلاش کنیم ما برنده این فینال باشیم مانند رقابت‌های گذشته که ما پیروز بودیم.

کاتبی با بیان اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: پدیده ساز بودن انتخابات ریاست جهوری با توجه به تجارب قبلی ما از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دیگری از این انتخابات است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 کشور را دچار آشوب کرد؛ اما حضور مردم در صحنه این فتنه را خنثی کرد و اینجاست که حضور مردم باز اهمیت پیدا می‌کند و حتماً لازم است.

وی افزود: قرار گرفتن انتخابات در راهبردهای فرصت طلبان سلطه برای ایجاد مطلوبیت‌های خود در کشور بر اهمیت این انتخابات می‌افزاید و باید هوشیار و بصیر باشیم.

استاد دانشگاه امام حسین (ع)تاکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا از این فرصت به نفع خود نهایت استفاده را کنند و همه به خصوص خواص جامعه باید حواسشان را جمع کنند تا در دام دشمن نیفتند و در زمین دشمن بازی کنند.

کاتبی اظهار داشت: دشمن راهبرد هوشمندانه ترکیبی را علیه کشور ما استفاده می‌کند که همان راهبرد معروف چماق و هویج است و تلاش می‌کند با نرم نشان دادن خود به ما ضربه وارد کند که ما باید هوشیار باشیم.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) بیان داشت: ما در دهه چهارم انقلاب هستیم و انتخابات با دهه پیشرفت و عدالت پیوند ایجاد کرده است و ما باید با خلق حماسه سیاسی در آغاز این دهه به سمت پیشرفت و عدالت گام محکمی برداریم.

کاتبی خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات پیش رو با تحولات هندسه قدرت جهانی و تحولات منطقه‌ای نقش مهمی دارد و برای همین هم است که استکبار در تلاش است، انتخابات را تحت تاثیر خود قرار دهد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کرد: ما باید به سخنان مقام معظم رهبری انقلاب توجه کنیم؛ چرا که نقشه راه را ایشان ترسیم می‌کنند و احاطه ایشان به نقشه‌های دشمنان و تحولات منطقه و بین‌الملل باعث برون رفت ملت ما از فشارها خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول