اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی قزوین صورت گرفت

برگزاری اختتامیه اردوهای راهیان‌ نور در قزوین

اختتامیه اردوهای راهیان‌ نور به همت سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

برگزاری اختتامیه اردوهای راهیان‌ نور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اختتامیه اردوهای راهیان‌ نور دانشجویی در حسینیه شهید مطهری (ره) سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به همت سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به خاطرات هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدا برای حفظ ارزش‌های دین اسلام شجاعانه در این جنگ شرکت کردند تا بتوانند از این ارزش‌ها دفاع کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور هستند، ابراز داشت: آحاد جامعه باید با الگوگیری از این شهدا در راه حفظ دین اسلام مقتدرانه گام بردارند.

در اختتامیه اردوهای راهیان‌ نور دانشجویی مداح اهل‌بیت (ع) به مناسبت شهادت حضرت ام‌البنین (ع) مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی کرد.

در این مراسم مسئولان استانی از جمله فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزیدگان مسابقه اردوهای راهیان نور با اهدای هدیه تقدیر و تشکر کردند.

همچنین در اختتامیه اردوهای راهیان‌ نور دانشجویی مسئولان استانی از بهترین همراهان، راویان، قاریان و رانندگان در این اردوها با اهدای هدیه تشکر کردند.

انتهای پیام/77009/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول