اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان:

20 هزار گلستانی از طریق ناوگان پایانه‌های استان به راهیان‌نور اعزام شدند

معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان گفت: 20 هزار نفر در ایام طرح نوروزی به وسیله ناوگان حمل و نقل استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان‌نور اعزام شدند.

20 هزار گلستانی از طریق ناوگان پایانه‌های استان به راهیان‌نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان، ابوالفضل صفری اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سال 1392 و با توجه به بسترسازی انجام گرفته در راستای ارتقای سطح خدمات به مسافران، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری با جابجایی نزدیک به یک میلیون مسافر طرح نوروزی طی 61 هزار و 785 سفر بین‌شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 11 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های نظارتی و تشکل‌های صنفی در ایام نوروز با موفقیت انجام وظیفه کرده و تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مفید و مؤثر به مسافران به کار گرفتند که نتیجه این اقدام منجر به انجام سفری ایمن و روان به همراه استقبال و رضایتمندی مسافران در حوزه حمل و نقل عمومی شد که افزایش 11 درصدی مسافر نوروزی گواه این مطلب است.

معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان اذعان داشت: جابه‎جایی تعداد 20 هزار نفر کاروان بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و بسیج محلات و نواحی در طول سال و ایام طرح نوروزی، به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور به وسیله ناوگان موجود در استان به نحوی مطلوب انجام پذیرفت.

صفری افزود: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترددشمار بر خط استان گلستان از زمان آغاز طرح نوروزی، تعداد 5 میلیون و 721 هزار و 705 تردد انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین به ثبت رسیده که نرخ جریان ترافیک 438 وسیله نقلیه در ساعت با میانگین سرعت 82 کیلومتر در شبکه راه‌های استان بوده است.

وی ادامه داد: تعداد وسایل نقلیه سنگین در ایام طرح نوروزی 571 هزار و 773 وسیله معادل 10 درصد از میزان کل تردد بوده که نشان‌دهنده روانی ترافیک در جاده‌های استان است.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول