اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج ورزشکاران همدان خبر داد

اعزام ورزشکاران و ورزشی‌نویسان همدانی به راهیان نور غرب کشور

رئیس بسیج ورزشکاران همدان گفت: در اردیبهشت سال 92 ورزشکاران، مدال‌آوران و خبرنگاران ورزشی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

اعزام ورزشکاران و ورزشی‌نویسان همدانی به راهیان نور غرب کشور

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: ورزش باعث پرورش جسم و معنویت کاروان‌های راهیان نور باعث پرورش روح و روان می‌شود؛ از این رو اعزام ورزشکاران و افتخارآفرینان ورزشی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در دستورکار بسیج ورزشکاران همدان قرار گرفته است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‎‌های انجام شده همانند سال گذشته در نظر داریم در اردیبهشت امسال تعدادی از نخبگان ورزشی و همچنین خبرنگاران ورزشی صدا و سیما و رسانه‌های دیداری، شنیداری، گفتاری و سایبری که همکاری خوبی با سازمان بسیج ورزشکاران استان داشتند را به مناطق غرب کشور اعزام کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران همدان تصریح کرد: در سال 91 بیش از یک هزار نفر از ورزشکاران، مدال‌آوران و اعضای تیم ملی (خواهر و برادر) در همه سنین و رشته‌های ورزشی، به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند تا از یادمان‌ها و مناطق جنگی هشت سال دفاع‌ مقدس دیدن کنند.

به گفته وی، در ایام نوروز امسال 200 نفر در قالب پنج گروه 40 نفره از ورزشکاران بسیجی در دو بخش خواهر و برادر ورزشکار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

شمسی‌پور یادآور شد: ورزشکاران بسیجی در نوروز 92 در این سفر چهار روزه، از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، رمضان، هویزه شلمچه، طلاییه، اروندکنار، معراج شهدا و منطقه عملیاتی کربلا 4 بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه هدف از این برنامه فرهنگی، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان است، ادامه داد: ورزشکاران نیاز دارند که در طول سال با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، روحشان را معنوی‌تر کنند و همچنین بازدید جوانان ورزشکار از مناطق جنگی باعث می‌شود که شهدا را به عنوان الگوی عمل کار خودشان انتخاب کنند و اینگونه، راهشان را ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران همدان در پایان اذعان کرد: شهدا با پیروی از مکتب امام حسین (ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خالصانه در مسیر شهادت‌طلبی حرکت و نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کردند و آشنایی با سیره و روش و سبک زندگی شهدا یکی از وظایف خطیر مسئولان فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول