اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اردویی سپاه نینوا گلستان:

راهیان نور باید هر سال پرشور و متنوع‌ برگزار شود

مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان گفت: حرکت عظیم راهیان نور باید هر ساله با برنامه‌هایی قوی‌تر با شور بیشتر و متنوع‌تر برگزار شود.

راهیان نور باید هر سال پرشور و متنوع‌ برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، علیرضا کریمی اظهار داشت: در راهیان نور امسال اقدامات خوبی توسط سپاه و بسیج صورت گرفت و شاهد رشد و بالندگی این حرکت فرهنگی بودیم.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه بزرگ فرهنگی راهیان نور استان گلستان کارهای ستادی و پشتیبانی خوبی از دی ماه سال 1391 آغاز شد و جلسات متعدد استانی و شهرستانی برای هماهنگی بیشتر برگزار شد و کمیته‌های فرهنگی، امنیتی، بهداشت و درمان و بازرسی فعال شدند و اقدامات مناسبی در این راستا انجام شد.

کریمی افزود: با توجه به سهمیه ابلاغی به شهرستان‎ها، اعزام کاروان‎ها از 13 اسفند ماه 1391 با کاروان شهرستان مینودشت با حضور آقایان انجام شد که تا 28 اسفند ماه 1391 با 16 مرحله اعزام برادران و از 29 اسفند ماه 1391 الی 12 فروردین 1392 در 10 مرحله اعزام خواهران در مجموع بیش از 9 هزار نفر از محلات و 2 هزار دانشجو و اقشار مختلف اعم از ادارات، کارگری، اصناف و متخصصان به ویژه خانواده‌ها با وسایل شخصی خود از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید داشتند.

مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: مکان‎های اسکان کاروان‎ها در خوزستان پادگان «شهید زین‌الدین» در جاده اندیمشک به شوش، اسقرار اول زائران در روز اول و مکان بعدی اردوگاه «شهید باکری» است که با همت استانداری و سپاه نینوا گلستان یک فاز آن آماده بهره‌برداری شده و در حال حاضر ظرفیت 640 نفر و دارای هشت اتاق 144 متری و یک نمازخانه به ابعاد 200 متر در اختیار زائران گلستانی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مکان‎های بازدید زائران در بدو ورود به خوزستان ابتدا از پادگان دو کوهه محل تجمع رزمندگان دوران دفاع مقدس و آماده‌سازی رزمندگان برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و سپس زیارت حضرت دانیال‌نبی (ع) در شوش و همچنین زیارت شهدا فتح‌المبین را داریم و شب را در اردوگاه شهید زین‌الدین استراحت و در رزمایش و نمایش قطعه‌ای از عملیات‌های دفاع مقدس را برای زائران پیش‌بینی کردیم.

کریمی متذکر شد: صبح روز دوم زائران از زیارتگاه‌های فکه، هویزه، طلائیه و منطقه عملیاتی رمضان بازدید خواهند داشت و صبح روز سوم پس از نماز جماعت صبح و قرائت دعای عهد به سمت منطقه والفجر هشت (اروند کنار) حرکت کرده و بعد از آن زیارت شلمچه و از زیارت شهدای گمنام در معراج شهدای محمودوند بهره می‌برند و در پایان به سمت استان گلستان حرکت کرده و از منطقه خارج می‌شوند.

مسئول مرکز اردویی استان گلستان از همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: ما باید این حرکت عظیم را با برنامه‌هایی قوی‌تر هر ساله با شور بیشتر و متنوع‌تر به اجرا در بیاوریم تا در پیش شهدا خجلت‌زده نباشیم و امیدوارم تا لحظه آخر در مسیر ولایت و شهدا قرار داشته باشیم و از این مسیر خارج نشویم.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول