اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

سفر راهیان نور از تاثیر‌گذارترین سفرها در کشور به شمار می‌رود

امام جمعه موقت اهواز گفت: سفر راهیان نور از هدفمندترین و تاثیر‌گذارترین سفرها در کشور به شمار می‌رود.

سفر راهیان نور از تاثیر‌گذارترین سفرها در کشور به شمار می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده در مراسم تجلیل از متولیان، مجریان و خادمیان راهیان نور و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین امتیاز و تفاوتی که نظام دینی و حکومتی اسلامی با نظام‌های دیگر، هدفمندی حرکت اسلامی و دینی است.

وی ادامه داد: تعریف و معنای حکومت دینی این نیست که فقط مسجد بسازد بلکه باید همه مسئولان برای رشد، تعالی و هدایت مردم و همچنین رسیدن به رفاه و ارتقای شاخص‌های حکومت دینی تلاش کنند.

امام جمعه موقت اهواز اذعان داشت: شاخص‌های پیشرفت در استان خوزستان بیشتر از سال‌های گذشته مشاهده می‌شود و این به دلیل تلاش خدمتگزارانی است که در مجموعه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در رابطه با یک سفر هدفمند در قرآن آیات زیادی وجود دارد اظهار داشت: از مهم‌ترین سفرهایی که در کشور انجام می‌شود سفر به خوزستان و سفر کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی است که در چند سال اخیر افزایش زیادی داشته است.

حسن زاده گفت: آن‌چه که امسال در خوزستان مشاهده شد شتاب بسیار بالای سفرهای هموطنان با عنوان راهیان نور به خوزستان بود، سفر راهیان نور از هدفمندترین و تاثیر‌گذارترین سفرها در کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان ارزش معنوی سفر کاروان‌های راهیان نور به یادمان‌های شهدا عنوان کرد: پس از سفر برای زیارت امام رضا(ع)، سفرهای راهیان نور بالاترین تاثیر را در میان سفرهای دیگر دارد، که نیاز است این فرهنگ در سراسر کشور بیشتر تعمیق شده و گسترش یابد.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: خوزستان دیگر تنها با نفت به کشور و دنیا معرفی نمی‌شود و آن‌چه که امروز معرف خوزستان است، مناطق عملیاتی هشت دفاع مقدس است.

وی به کاهش تلفات حوادث جاده‌ای اشاره کرد و افزود: با وجودی ‌که سفرها و خودروها در کشور بسیار افزایش یافته و کیفیت خودروها نیز تغییر نکرده بود اما، تلفات حوادث جاده‌ای در کل کشور از جمله استان خوزستان در سال جاری بسیار کاهش یافت و این را علاوه بر همت و رعایت قوانین از سوی هموطنان، باید مدیون تلاش‌های نیروهای پلیس در همه بخش‌ها به خصوص پلیس راه دانست.

حسن زاده در پایان به پیشرفت استان در همه زمینه‌ها اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:این همکاری و همدلی‌هایی که در استان مشاهده می‌شود یادآور صمیمیتی است که در دوران دفاع مقدس وجود داشت و ما برای خدمت به مردم به آن نیاز داریم.

انتهای پیام/72011/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول