اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

آخرین کاروان راهیان نور کاشان وارد آبادان شد

فرمانده سپاه کاشان گفت: آخرین کاروان راهیان نور شهرستان کاشان وارد آبادان شد و در اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان مستقر شد.

آخرین کاروان راهیان نور کاشان وارد آبادان شد

جواد نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با ورود نهمین و آخرین کاروان راهیان نور شهرستان کاشان به آبادان بیش از 2 هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی کاشان در قالب کاروان‌های خانوادگی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

وی افزود: در مجموع 9 کاروان با یک روز فاصله از مناطق عملیاتی جنوب از جمله مناطق والفجر 8، کربلای 4 و 5، شلمچه، خرمشهر، پاسگاه زید، طلائیه و شهدای هویزه دیدن کردند. 

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به چهار روز سفر رفت و برگشت هر یک از کاروان‌ها بیان داشت: کاروان‌های راهیان نور کاشان ضمن استقرار در اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان در آبادان، از اروندرود، فاو، شلمچه و خرمشهر، مناطق عملیاتی رمضان، طلائیه و هویزه بازدید کردند. 

وی، آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی، مقابله با جنگ نرم از طریق الگودهی به جوانان و تقویت روحیه اخلاص، شهادت‌طلبی و مقاومت در بین بسیجیان را از اهداف مهم اعزام کاروان‌های راهیان نور به این مناطق عنوان کرد.

نائینی افزود: امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی نه تنها در برابر تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن بیمه شده بلکه با صدور انقلاب اسلامی به جهان موجی از بیداری در جهانیان ایجاد شده است و کاخ‌های ظلم و ستم به لرزه درآمده است.

وی همچنین ابراز داشت: اگر امروز مسلمانان کشورهای بحرین، مصر، لیبی، اردن و دیگر کشورهای اسلامی علیه ظلم و ستم و حاکمان وابسته به آمریکای جنایتکار به پا خواسته‌اند به برکت خون شهدایی است که در مناطق عملیاتی نبرد حق علیه باطل بر زمین ریخته است و حاکمان این کشورها سرنوشتی بهتر از سرنوشت حاکمان زورگوی این کشورها ندارند.

اعزام کاروان راهیان نور شهرستان کاشان صبح روز جمعه 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود.

انتهای پیام/2406/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول