اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان:

راهیان‌ نور گره‌های کور فرهنگی جامعه را باز می‌کند

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از راهکارهای مهم فرهنگی که گره‌های کور فرهنگی جامعه را باز می‌کند راهیان نور و بازدید از سرزمین‌های دفاع مقدس است.

راهیان‌ نور گره‌های کور فرهنگی جامعه را باز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی اظهار داشت: اعزام افراد از از اقشار مختلف و تجلی یاد و خاطره و ایثار شهدا و بیان فداکاری‌ها به نسل جوان، باعث ماندگاری این فرهنگ و حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن می‌شود.

وی تصریح کرد: اعزام افراد از از اقشار مختلف و تجلی یاد و خاطره و ایثار شهدا و بیان فداکاری‌ها به نسل جوان، باعث ماندگاری این فرهنگ و حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان‌های آن می‌شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان اذعان داشت: تبیین اهداف انقلاب و بیان منویات مقام معظم رهبری در خصوص «حماسه سیاسی و اقتصادی» نشان از اهمیت دو موضوع سیاسی و اقتصادی است که موشکافانه توسط امام خامنه‌ای در حرم مطهر امام رضا (ع) بیان شده است و می‌طلبد که مردم با حضور حداکثری و انتخاب یک فرد اصلح سکان اداره اجرایی جامعه را به دست یک رئیس جمهوری بدهند که انقلابی، کارآمد باشد تا شاهد ترقی انقلاب در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی باشیم.

ریاحی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی تصریح کرد: البته کارهای سال 1391 نیاز به تکمیل در سال‌جاری را دارد و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق است تا شاهد جدایی اقتصاد از وابستگی به نفت و شاهد اقتصادی پویا و مقاومتی و ملی و مردمی باشیم تا بتوانیم در مقابل تحریم‌ها همیشه واکسینه باشیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در اعزام راهیان نور همراه برادران و خواهران اهل تشیع و سنت روحانیون و برادران طلبه برای پاسخگویی به مسائل دینی اعزام شده‌اند که تاکنون نزدیک به 60 نفر از برادران روحانی همراه کاروان‌ها به این مناطق اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول