اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت خبر داد

ارائه 7400 دستگاه در روز خدمات خودرویی شرکت ترابری نفت به راهیان نور

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت از ارائه 7 هزار و 404 دستگاه در روز خدمات خودرویی شرکت ترابری نفت به کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

ارائه 7400 دستگاه در روز خدمات خودرویی شرکت ترابری نفت به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، مراد کمالی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال 7 هزار و 404 دستگاه در روز خدمات خودرویی از سوی این شرکت به واحدهای درون و برون سازمانی ارائه شد.

وی با تشریح عملکرد ستاد نوروزی بیان کرد: این خدمات در چهار بخش ماشین آلات سیار و ساختمانی، خودروهای سنگین، اتوبوسرانی و خودروهای سبک بوده که علاوه بر واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های تابع آن به سازمان‌های دیگر نیز ارائه شد.

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت تصریح کرد: در این مدت واحد ماشین آلات سیار و ساختمانی این شرکت با اعزام تجهیزات و دستگاه‌های متنوع علاوه بر پشتیبانی از عملیات تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب، در زمینه ارائه خدمات به کاروان‌های راهیان نور، پلیس راه، شهرداری‌های اهواز و خرمشهر و حوزه مقامت بسیج شهید تندگویان حضور موثری داشته است که حجم خدمات ارائه شده در این بخش بیش از 3 هزار و 528 دستگاه در روز بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت تردد خودروهای سنگین در ایام نوروز و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس راه استان خوزستان، واحد ترابری سنگین این شرکت، ضمن بارگیری و جابه‌جایی دکل حفاری 102، حمل 4 میلیون لیتر بنزین و گازوئیل، 3 هزار و 300 تن مواد شیمیایی و لوله‌های جداری و 24 میلیون لیتر آب، در زمینه خدمات رسانی به استانداری، شهرداری اهواز و پلیس راه خوزستان، خدماتی افزون بر یک هزار و 920 دستگاه در روز ارائه کرده است.

کمالی گفت: واحد اتوبوسرانی این شرکت نیز علاوه بر جابه‌جایی کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های تابع در ایام نوروز، در زمینه خدمات رسانی به استانداری، پایگاه‌های مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، مساجد، حوزه‌های علمیه و کاروان‌های راهیان نور خدماتی افزون بر 796 دستگاه در روز ارائه کرده است.

وی درباره خدمات این شرکت در زمینه خودروهای سبک اظهار کرد: خدمات حمل و نقلی واحد عملیات ترابری سبک در ایام تعطیلات نوروز یک هزار و 160 دستگاه در روز بوده است.

مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت افزود: واحد ترافیک و خدمات جاده‌ای این شرکت ضمن تعامل مفید و سازنده با پلیس راه استان خوزستان در زمینه حمل و نقل محصولات ترافیکی در تعطیلات نوروز امسال، توانسته است با توجه به محدودیت‌های موجود بیش از 3 هزار و 920 محموله ترافیکی را جابه‌جا کند که این حجم جابه‌جایی با رعایت دقیق دستورالعمل‌های ایمنی انجام شده است.

وی درباره فعالیت‌های این شرکت در خصوص فرهنگ سازی ایمنی گفت: واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت با همکاری روابط عمومی حدود 3 هزار نسخه بروشور حاوی دستورالعمل‌ها، اطلاعیه‌ها و پیام‌های آموزشی بین همکاران و خانواده‌های آنان توزیع کرده است.

کمالی در پایان گفت: مدیریت تعمیرات و پشتیبانی شرکت ترابری نیز در ایام تعطیلات نوروز با بهره گیری از هشت واحد تعمیرات ثابت و سیار نسبت به تعمیر خودروها اقدامات قابل توجهی ارائه کرده است.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول